اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 سال در نوروز 91

کلاهبردار فراری در ماسال دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی ماسال گفت: کلاهبردار 300 میلیون تومانی پس از دو سال فراری و تحت تعقیب دستگاه قضایی بودن، در تعطیلات نوروزی 91 دستگیر شد.

کلاهبردار فراری در ماسال دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال رحیم مهدی‌زاده در جریان بازدید از حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی این شهرستان، دستگیری کلاهبردار مذکور را توسط کلانتری مرکزی ماسال عنوان کرد.

وی اظهار داشت: پرسنل کلانتری مرکزی ماسال با تلاش خود موفق به شناسایی و دستگیری شخصی به نام ستار که حدود دو سال تحت تعقیب قضایی بود شدند.

این مسئول، ادامه داد: این فرد با عنوان سازنده مسکن قادر به اتمام تعهدات خود نبود و با 300 میلیون تومان کلاهبرداری متواری شده بود.

وی، با اشاره به اینکه متهم تصور می‌کرد که در ایام نوروز پلیس نیز در تعطیلات است، تصریح کرد: با همین تصور فرد متهم وارد حوزه استحفاظی فرماندهی پلیس ماسال شد.

مهدی‌زاده با تصریح بر اینکه پلیس همواره هوشیار و بیدار است، ابراز داشت: پلیس همواره به دنبال برقراری آرامش و امنیت برای آحاد شهروندان است.

وی، با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی و متخلفان، خاطرنشان کرد: برای آرامش و امنیت شهروندان با متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی با درایت و هوشیاری برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی ماسال درباره وضعیت متهم کلاهبردار بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد تا به وضعیت او رسیدگی شود.

وی، پلیس را همواره در کنار و یار مردم دانست و تصریح کرد: مشارکت و همکاری مردم با پلیس در برقراری امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول