اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انهدام یک باند حرفه‌ای

کلاهبرداران سکه‌های تقلبی در خوزستان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: ماموران پلیس یک باند حرفه‌ای کلاهبرداران سکه‌های تقلبی را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

کلاهبرداران سکه‌های تقلبی در خوزستان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، مهدی محسنی اظهار داشت: افرادی با ارسال پیامک به شماره تلفن‌های مختلف در سراسر کشور خود را به عنوان عشایر و چوپان و معرفی کرده و اعلام می‌کردند مقداری سکه پیدا کرده و قصد فروش آنها را دارد اما چون کسی را نمی‌‌شناسند به طور اتفاقی به شماره مورد نظر پیامک فرستاده‌اند.

وی افزود: در بعضی از مواقع دریافت کنندگان پیامک وسوسه شده و در صدد سوء استفاد از فرد پیامک دهند می‌افتند غافل از اینکه افراد به ظاهر ساده لوح، کلاهبرداران حرفه‌ای هستند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه اظهار داشت: مدتی پیش فردی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و مدعی شد سال گذشته توسط افرادی به مبلغ 350 میلیون ریال مورد کلاهبرداری از طریق خرید سکه قرار گرفته و اکنون نیز افرادی با ارسال پیامک به وی قصد فروش سکه را دارند.

محسنی با بیان اینکه افراد کلاهبردار سکه‌های تقلبی تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بودند، بیان داشت: ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک اقدام غافلگیرانه یک نفر از متهمان را دستگیر کردند.

این مقام مسئول از اعتراف متهم به چندین فقره کلاهبرداری میلیونی خبر داد و گفت: دو نفر از همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

محسنی با اشاره شناسایی متهمان توسط تعدادی از شاکیان خاطر نشان کرد: دستگیر شدگان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول