اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی قم عنوان کرد

توزیع 500 هزار نقشه در ورودی‌های شهر قم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: در نوروز 91 بیش از 500 هزار نسخه نقشه ایران و استان قم بین زائرین و مسافران این استان توزیع خواهد شد.

توزیع 500 هزار نقشه در ورودی‌های شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رئیس کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائران استان قم  معرفی اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان را از جمله اهداف کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائرین استان قم دانست و اظهار داشت: این کمیته با نصب یک تلویزیون بزرگ در عوارضی قم تهران، اقدام به معرفی ظرفیت‌های گردشگری، معرفی شماره تلفن‌های ضروری استان و پخش پیام‌های ارسالی توسط کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائرین استان قم کرده است.

علیرضا ارجمندی در ادامه با اشاره به استقرار نیروهای کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائران استان قم در سه ورودی قم کاشان، قم تهران و سه‌راه خرمشهر اعلام کرد: بیش از 500 هزار نسخه نقشه ایران و نقشه قم از طریق این تیم‌های مستقر بین زائرین و مسافرین استان قم توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه این کمیته در راستای راهنمایی زائران و مسافران اقدام به نصب بنر در سطح شهر کرده است اظهار داشت: تاکنون با هماهنگی ایجاد شده بین کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائران استان قم و نیروی انتظامی استان قم بیش از 150 بنر که شامل پیام‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقامتی و امنیتی است را در سطح شهر توزیع کرده است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول