اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

ورود 102 هزار خودرو به گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تا پایان روز سه‌شنبه بیش از 102 هزار و 38 دستگاه خودرو از مسیر آزادراه قزوین ـ رشت وارد گیلان شده است.

ورود 102 هزار خودرو به گیلان

مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت در تمام محورهای استان به ویژه رشت‌ ـ قزوین عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سفرهای نوروزی از 25 اسفند آغاز شده است، افزود: این سفرها همچنان ادامه دارد و تا پایان روز سه‌شنبه بالغ بر 102 هزار و 38 دستگاه خودرو وارد گیلان شده است.

این مسئول، از وقوع 122 فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان خبر داد و اذعان داشت: در اثر این تصادفات رانندگی تعداد 7 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و 50 نفر مجروح شدند.

وی، 46 فقره تصادف را جرحی و فوتی و 76 مورد نیز خسارتی عنوان کرد و یادآور شد: عدم رعایت سرعت مطمئنه و عجله و شتاب به هنگام رانندگی جز مرگ و مجروحیت ارمغان دیگری ندارد.

جمشاد با بیان اینکه رانندگان باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تصریح کرد: بیشترین عامل وقوع این تصادفات عجله و شتاب، عدم توجه به جلو و رعایت نکردن سرعت و سبقت مجاز و بی‌توجهی به حق تقدم عبور بوده است.

وی، با تاکید بر اینکه بی‌توجهی به قوانین رانندگی موجب وقوع حوادث جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: پلیس راه گیلان با تمام امکانات و نیروهای خود در مسیرهای پرتردد استان مستقر است تا بتواند سفری ایمن را برای مسافران رقم بزند و در این راستا نیازمند مشارکت و همکاری تمام رانندگان با پلیس هستیم.

فرمانده پلیس راه گیلان اذعان داشت: در ایام نوروز از هیچ تخلفی در رانندگی گذشت نمی‌کنیم و به شدت با تخلفات حادثه‌ساز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول