اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زرینی در گفت‌وگو با فارس:

تمام کارشناسان حق کاله را قهرمانی در لیگ برتر می‌دانستند

خبرگزاری فارس: والیبالیست ملی‌پوش کاله مازندران گفت: حق کاله مازندران قهرمانی در لیگ برتر بود و همه کارشناسان والیبال به این امر اذعان داشتند.

تمام کارشناسان حق کاله را قهرمانی در لیگ برتر می‌دانستند

حمزه زرینی پس از پیروزی 3 بر صفر کاله مازندران در لیگ برتر والیبال مقابل سایپای البرز و بالا بردن جام قهرمانی تصریح کرد: بازی بسیار پرتحرک و روانی را از دو تیم شاهد بودیم که در هر لحظه از آن برتری کاله مقابل تیم نامی سایپا مشهود بود.

وی با اعلام اینکه حق کاله مازندران قهرمانی در لیگ برتر بود و همه کارشناسان والیبال کشورمان به این امر اذعان داشتند گفت: بازی‌های کاله در لیگ برتر بسیار پرتحرک و تماشایی بود و در مجموع بسیار خوب در رقابت‌های لیگ برتر ظاهر شدیم.

زرینی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی مدونی لیگ برتر را آغاز کردیم بیان داشت: به تیم بزرگی همانند سایپا اجازه ندادیم اندیشه‌های خود را مقابل ما به اجرا درآورد و تاحدودی می‌توان گفت این تیم مقابل کاله زمین‌گیر شد.

بازیکن ملی‌پوش کاله مازندران که عملکرد بسیار خوبی در بازی‌های پایانی کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر داشت یادآور شد: سختی‌های زیادی را برای این قهرمانی متحمل شدیم و سختی راه برای رویارویی با تیم‌ها از همه چیز برای ما سخت‌تر بود زیرا برای کوتاهترین فاصله برای انجام بازی با اتوبوس حدود چهار ساعت در راه بودیم در صورتی که تیم‌های تهرانی بیشتر بازی‌هایشان را با پرواز هوایی انجام می‌دادند.

وی در پایان با تبریک صمیمانه این قهرمانی به همه والیبال‌دوستان کاله مازندران سال خوب و پربرکتی را برای آنها آرزو کرد.

انتهای پیام/ک30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول