اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه راویان فتح قم عنوان کرد

اعزام 713 راوی از قم به سرزمین‌های نور

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه راویان فتح از ساماندهی 713 نفر به منظور روایت‌گری در کاروان‌های راهیان‌نور تاکنون خبر داد.

اعزام 713 راوی از قم به سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا شهبازی در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور با اشاره به فعالیت‌های موسسه راویان فتح در زمینه اردوی راهیان‌نور اظهار کرد: این موسسه از کاروان‌های نمونه در راهیان‌نور و روایتگری‌ها تصویربرداری کرده و برای کاروان‌ها کلیپ و مستندهایی تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه راویان دارای دو جنبه کار هستند گفت: یک جنبه کار ستادی بوده که شامل برنامه‌ریزی، آموزش و هماهنگی اعزام است و جنبه‌ دیگر اجرایی است که پیشکسوتان با راویان برای اعزام به مناطق هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

مسئول حفظ آثار سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: تاکنون در مجموع 713 نفر راوی سازماندهی شده که از این تعداد 600 نفر به صورت غیرحضوری از طریق، جزوه، کتاب و نشریات مختلف و نرم‌افزار آموزش دیدند و 250 نفر به صورت حضوری آموزش‌ها را دریافت کردند.

وی عنوان داشت: 40 نفر از خواهران برای آموزش به استان خوزستان اعزام شدند تا به صورت تئوری و عملی آموزش‌ها را فراگیرند و برای روایت‌گری در کاروان‌های دانش‌آموزی خواهران و خانواده‌ها آماده شوند.

شهبازی یادآور شد: 109 نفر راوی از مهر تا بهمن سال جاری در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی پسران به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

مدیر موسسه راویان فتح با اشاره به دیگر اعزام‌های راویان گفت: در راهیان‌نور غرب کشور در تابستان، 49 کاروان به همراه 49 راوی اعزام شدند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول