اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد

پیش‌بینی پذیرش 15 هزار فرهنگی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود روزانه 15 هزار نفر در آموزش و پرورش مازندران اسکان یابند.

پیش‌بینی پذیرش 15 هزار فرهنگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، محمدعلی امیری بیان داشت: از زمان آغاز طرح اسکان مسافران نوروزی تاکنون بیش از 2 هزار و 350 مسافر نوروزی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

وی افزود: به دلیل گردشگرپذیر بودن و برخورداری از مواهب طبیعی، مازندران سالانه مسافران زیادی را پذیراست.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: این سازمان با تجهیز بیش از 3 هزار و 740 کلاس خود را آماده پذیرش مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان کرد.

وی اظهار داشت: در نوروز امسال، 477 مدرسه، هفت مرکز تربیت معلم و پنج مرکز آموزشی و رفاهی در استان آماده میزبانی و اسکان روزانه بیش از 15 هزار فرهنگی کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 259 کلاس درس در سطح استان برای رزرواسیون اسکان نوروزی فرهنگیان در مازندران آماده شد، تصریح کرد: یک‌هزار و 809 همکار فرهنگی از سراسر کشور با ثبت‌نام و رزرو اینترنتی در 44 مدرسه در سطح استان اقدام کردند. 

وی یادآور شد: 235 خانوار فرهنگی که از طریق رزرواسیون در 16 شهرستان مشخص شده ثبت‌نام کردند و در 393 کلاس گروه الف استان در  ایام نوروز ساماندهی شدند. 

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران افزود: در سال گذشته 12 مدرسه با 105 کلاس برای رزرواسیون آماده شده بود که در نوروز امسال به 44 مدرسه با 259 کلاس افزایش پیدا کرد که با رشد 266 درصدی همراه بوده است.

امیری اضافه کرد: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 91 قصد سفر به مازندران را دارند از 28 اسفند ماه 90 تا 12 فروردین 91 می‌توانند به ستاد اسکان در شهرستان‌ها و مناطق مازندران مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته آموزش و پرورش استان پذیرای 226 هزار مهمان در ایام تعطیلات نوروز بوده است، خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود روزانه بیش از 15 هزار مسافر در ایام نوروز پذیرش شوند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول