اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی

تمبر یادبود علامه الفضلی و علامه اختر رضوی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در دومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل در قم از تمبر یادبود علامه الفضلی و علامه اختر رضوی رونمایی شد.

تمبر یادبود علامه الفضلی و علامه اختر رضوی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل در حالی در قم برگزار شد که در نخستین دوره آن در سال گذشته آیت‌الله موسوی لاری به عنوان چهره ماندگار مورد تجلیل قرار گرفت.

در دومین دوره این همایش که امروز در تالار قدس مجتمع عالی فقه قم برگزار شد، دو تن عالمان سرزمین حجاز و هندوستان که پرورش یافتگان مکتب اهل بیت(ع) بودند و خدمات ارزنده‌ای داشتند، تجلیل شدند.

بر اساس این گزارش، به پاس خدمات علامه سید سعید اختر رضوی در آفریقا و علامه عبدالهادی الفضلی در شرق عربستان، تمبر یادبود این دو نفر با حضور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و رئیس جامعة المصطفی العالمیه و نیز فرزندان این دو عالم و چهره ماندگار رونمایی شد.

همچنین کتاب اختر تابان مربوط به احوالات و زندگی مرحوم علامه سید سعید اختر رضوی و نیز منشور فضل ویژه احوالات و زندگی علامه عبدالهادی الفضلی رونمایی شد.

در پایان نیز لوح تقدیر و تندیس همایش از سوی ریاست جامعة المصطفی العالمیه به فواد الفضلی فرزند عبدالهادی الفضلی و حجت‌الاسلام سید محمد اختر رضوی فرزند مرحوم سید سعید اختر رضوی به منظور ارج نهادن به خدمات این بزرگواران اهدا شد.

شایان ذکر است عبدالهادی الفضلی نماینده مقام معظم رهبری در منطقه شرقیه و عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) است که به دلیل بیماری بستری بوده و نتوانسته به این همایش بیاید.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول