اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون ازدواج آسان در اردکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کانون ازدواج آسان با هدف تسهیل ازدواج جوانان و ارائه خدمات مختلف به زوج‌های جوان در اردکان افتتاح شد.

کانون ازدواج آسان در اردکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، مدیر کانون ازدواج آسان شهرستان اردکان عصر امروز در مراسم افتتاحیه کانون ازدواج آسان در اردکان با اشاره به خدمات این شبکه به زوج‌های جوان اظهار داشت: زوج‌هایی که تصمیم به ازدواج دارند یا دوران عقد خود را سپری می‌کنند با عضویت در کانون ازدواج آسان شهرستان اردکان از خدمات متنوع آن بهره‌مند می‌شوند.

حسین صحرایی اضافه کرد: این خدمات عقد و عروسی شامل کرایه لباس عروس، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، آتلیه عکس و فیلمبرداری از مجلس عروسی، سفره عقد، دسته گل و گل‌آرایی ماشین عروس و تصاویر آتلیه تحت قالب یک مجموعه منسجم و به هم پیوسته و با دو کیفیت عالی و خوب است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه خدمات یاد شده بر اساس درجه بندی‌های ذکر شده، از 300 هزار تومان تا 600 هزار تومان است.

صحرایی عنوان کرد: زوج‌ها برای پذیرایی مجلس عقد و عروسی خود نیز با معرفی نامه‌ای که از طرف این کانون به آنان ارائه می‌شود از 10 تا 15 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: معرفی زوج‌های جوان به نظام مهندسی به منظور دریافت تخفیف 10 تا 15 درصدی هزینه نقشه‌کشی و نظارت، معرفی برای استفاده از بیمه شخص ثالث، حوادث و تکمیلی با 10 درصد تخفیف هزینه پذیره‌نویسی و دریافت یک سکه پارسیان به ازای هر سال تمدید از جمله خدمات این شبکه به مزدوجین است.

صحرایی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان، ارائه خدمات مشاوره‌ای با 30 درصد تخفیف، اهدای کارت اصناف به اعضای کانون به منظور تهیه لوازم مورد نیاز نظیر لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، پارچه و غذا از بیش از 40 واحد صنفی با 10 تا 25 درصد تخفیف و هم‌چنین اعزام زوج‌های جوان به ماه عسل کربلا و مشهد مقدس با اقساط 6 ماهه و ماه عسل سوریه با 50 هزار تومان تخفیف از جمله خدماتی است که پس از عضویت به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، این کانون در زمینی به مساحت 200 مترمربع و در دو طبقه بنا شده و هدف از راه‌اندازی آن نیز تسهیل ازدواج جوانان و ارائه خدمات مختلف به زوج‌های جوان اعلام شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول