اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب:

بهسازی مناطق رانشی زیراب در اولویت بودجه 91 مازندران قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زیراب، گفت: هزینه بهسازی مناطق رانشی شهر زیراب در اولویت بودجه سال 91 استان قرار گرفت.

بهسازی مناطق رانشی زیراب در اولویت بودجه 91 مازندران قرار گرفت

نرگس کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه در منطقه کوهستانی قرار دارد، گفت: رانشی بودن بخش‌هایی از این شهرستان فعالیت عمرانی و زیرساخت‌های مختلف آن را در برخی از مواقع با مشکل روبرو می‌کند.

وی افزود: بخش مهمی از دغدغه‌های عمرانی مسئولان شهری در شهر زیراب به رانشی بودن مناطقی از این شهر و تامین اعتبارات لازم به آن اختصاص می‌یابد.

عضو شورای شهرستان سوادکوه به رایزنی‌های شهرستانی برای تامین اعتبارات لازم برای حل بخشی از معضلات رانشی بودن این شهرستان اشاره کرد و گفت: بازرسان ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان بازدیدهایی از مناطق رانشی شهر زیراب انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان استانی از منطقه رانشی پیچ دانشگاه پردیس بهشتی زیراب و اطراف باشگاه در حال ساخت ورزشی این شهر بازدید کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب از لحاظ کردن هزینه‌های رانشی بودن این مناطق در بودجه سال 91 خبر داد و افزود: برای منطقه رانشی اطراف کشتارگاه شهرداری زیراب نیاز به ساخت سه دیوار حائل با هزینه قابل توجه است که برنامه‌ریزی برای آن در حال انجام است.

کمالی به بازدید از منطقه رانشی انتهای خیابان 17 شهریور اشاره کرد و گفت: برآورد اولیه فنی و بودجه‌ای این منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول