اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر ویژه سازمان لیگ برتر والیبال:

قدرت کاله مازندران در بازی مقابل سایپا فوق‌العاده بود / پیش‌بینی قهرمان سخت است

خبرگزاری فارس: ناظر ویژه سازمان لیگ برتر والیبال گفت: قدرت تیم والیبال کاله مازندران در بازی مقابل سایپا فوق‌العاده بود.

قدرت کاله مازندران در بازی مقابل سایپا فوق‌العاده بود / پیش‌بینی قهرمان سخت است

خلیل یگانه مجد که ناظر ویژه سازمان لیگ برتر والیبال در دومین دیدار مرحله نهایی بین کاله مازندران و پیکان تهران بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: بازی بسیار زیبایی را از دو تیم کاله مازندران و سایپای البرز در آمل شاهد بودیم که قدرت کاله مازندران در بازی مقابل سایپا فوق‌العاده بود.

وی با اعلام اینکه این دیدار بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای به کار خود پایان داد و کار قهرمان را به بازی سوم کشاند، افزود: حساسیت بالای این بازی به دلیل مشخص شدن تیم قهرمان بیش از دیگر دیدارها بود.

یگانه مجد تصریح کرد: نمی‌توان قهرمان لیگ برتر والیبال امسال را پیش‌بینی کرد، زیرا این دو تیم بسیار به هم نزدیک بازی می‌کنند و هر تیمی که پرقدرت‌تر و کم‌ اشتباه‌تر از حریف مقابل خود ظاهر شود قهرمان لیگ برتر است همان‌طوری که در بازی دوم کاله مازندران با عملکردی مطلوب کار را به بازی سوم کشاند.

وی با تاکید اینکه تماشاگران آملی در مجموع روز خوبی را پشت سر گذاشتند و دیداری بدون حاشیه را شاهد بودیم، ابراز داشت: بازی بسیار سطح بالایی را همگان شاهد بودند، ولی کاله بهتر از حریف بود و از موقعیت‌هایش به بهترین شکل استفاده کرد.

ناظر ویژه سازمان لیگ برتر والیبال با بیان اینکه کاله مازندران در طی سه سال اخیر بازی به این زیبایی را به نمایش نگذاشت و واقعا با تمام توان به مصاف سایپای البرز رفت تا یک والیبال مدرن و سطح بالا را در آمل مشاهده کنیم.

این مسئول با تاکید اینکه قدرت سایپا در همین حد و اندازه بود، گفت: باید برای این بازی خوب و تماشایی به مدیران و بازیکنان سایپا نیز تبریک گفت.

یگانه مجد در مورد تماشاگران آملی تاکید کرد: در مجموع خوب بودند ولی در حین بازی شیطنت‌های خاص خود را داشتند.  

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول