اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا:

سایپا از سرمایه‌گذاری در ورزش البرز راضی است

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: از سرمایه‌گذاری در ورزش البرز به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم و راضی هستیم و این سیاست را در سال آینده نیز با قدرت دنبال خواهیم کرد.

سایپا از سرمایه‌گذاری در ورزش البرز راضی است

ناصر شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سال 90 براساس سیاست‌هایی که باشگاه داشت سرمایه‌گذاری به روی دو رشته ورزشی فوتبال و تکواندو استان البرز از سوی این باشگاه صورت گرفت که به لطف همراهی و تلاش کادر فنی و ورزشکاران در هر دو رشته به نتایج خوبی رسیده‌ایم و این مسئله ما را در سرمایه‌گذاری بیشتر در ورزش استان البرز ترغیب کرده است.

وی کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های سایپا در لیگ تکواندو آینده‌سازان کشور و حضور سایپا مهر در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور را از جمله این موفقیت‌ها عنوان کرد و گفت: به طور قطع با توجه به توان و پتانسیل بالای ورزش استان البرز در رشته‌های مختلف سرمایه‌گذاری در این استان از طریق باشگاه سایپا در سال آینده افزایش خواهد یافت تا سودی دوجانبه برای طرفین حاصل شود.

معاون ورزشی باشگاه سایپا مشارکت این باشگاه در به‌سازی و رفع اشکالات ورزشگاه انقلاب را یکی دیگر از اقدامات این باشگاه در حوزه استان البرز بر‌شمرد و افزود: با تعامل خوبی که میان اداره‌کل ورزش استان و باشگاه وجود دارد توانسته‌ایم بخش زیادی از مشکلات ورزشگاه انقلاب را مرتفع کنیم تا در بازدید بعدی بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا بتوانیم امتیازات لازم را برای لیگ برتر کشورمان کسب کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم سال 90 با کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال به پایان برسد تا البرزی‌ها با خاطره‌ای خوش و عیدیِ ویژه این باشگاه، سال 90 را به پایان ببرند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول