اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی:

احداث پیست دوچرخه‌سواری برای آذربایجان‌غربی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی گفت: احداث پیست دوچرخه‌سواری در استان با توجه به وجود داشتن استعدادهای بالا ضروری است.

احداث پیست دوچرخه‌سواری برای آذربایجان‌غربی ضروری است

 سعید مینایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال در مسابقات بین‌المللی تور آذربایجان مهدی علمایی از شهرستان نوشین‌شهر مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مشکل هیئت دوچرخه‌سواری عدم حمایت‌های مالی از تیم است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: کلاس‌ مربیگری در رشته دوچرخه‌سواری دو سال گذشته برگزار شد و کلاس داوری در اسفندماه سال جاری برگزار شد.

مینایی با بیان اینکه هیئت دوچرخه‌سواری استان در دهه‌های 60 و 70 عملکرد بهتری داشت، گفت: تیم دوچرخه‌سواری استان در دهه‌های 60 و 70 با کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند و به اردوی تیم ملی راه یافتند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی حمایت مسئولان را در پیشرفت ورزش استان مؤثر دانست و گفت: اگر مسئولان و سرمایه‌داران استان از نظر مالی دوچرخه‌سواری را حمایت کنند می‌توان برای توسعه این ورزش در پارک‌ها و تأسیس مکان‌های مفرح گام برداشت.

وی با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در تبلیغ  این ورزش گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مؤثری در تبلیغ و حمایت از رشته دوچرخه‌سواری استان داشته باشند.

مینایی ادامه داد: در استادیوم تختی بانوان در اطراف میدان فوتبال با پوشش اسلامی تمرین می‌کنند اما این سالن به دلیل نداشتن استانداردهای لازم برای رشته دوچرخه‌سواری نمی‌تواند محل تمرین مناسبی برای تمرین رشته دوچرخه‌سواری باشد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی دارای استعدادهای بالایی است، گفت: احداث پیست دوچرخه‌سواری در استان می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای هیئت دوچرخه‌سواری باشد.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول