اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

مسدود شدن گردنه الماس و محور خلخال ـ شاهرود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: گردنه الماس در محور خلخال ـ اسالم و همچنین محور خلخال به شاهرود ـ خورش‌رستم و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مسدود شدن گردنه الماس و محور خلخال ـ شاهرود

ذبیح‌الله عبداللهی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به کولاک شدید و احتمال ریزش بهمن در این محورها تردد به هیچ وجه امکان‌‌پذیر نیست و تا عادی شدن شرایط، محورهای یاد شده مسدود می‌باشد.

وی از شهروندان و مسافران خواست از هرگونه سفرهای غیرضرور به شهرستان خلخال خودداری کرده و از گردشگران نوروزی خواست از تردد در این محورها پرهیز نمایند.

عبداللهی از اهالی خلخال نیز خواست به غیر از برطرف کردن نیازهای ضروری خود به دلیل کولاک و بارش شدید برف از منازل خود خارج نشوند.

این مسئول تصریح کرد: از شب گذشته کولاک و بارش شدید برف خلخال را در بر گرفته و تردد در برخی از ساعات اصلا میسر نیست.

فرماندار خلخال همچنین در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران این شهرستان که عصر امروز برگزار شد بیان کرد: 160 روستای این شهرستان در محاصره برف و کولاک هستند.

عبداللهی از دستگاه‌های کمک‌رسان خواست به مدد مسافران و گردشگران احتمالی که گرفتار برف و کولاک شده‌اند، بشتابند و از تجهیزات و امکانات خود به صورت کامل استفاده کنند.

وی گفت:‌ ارتفاع برف در گردنه‌ها و محورهای اصلی و روستایی بیش از 80 سانتی‌متر و در سطح شهر 50 سانتی‌متر است.

عبداللهی از ادارات برق، آب، گاز، راه و ترابری و شهرداری خواست تا با آماده‌باش کامل در صورت وقوع حوادث و سوانح مختلف به یاری هموطنان بشتابند.

وی همچنین از ادارات امور آب و شهرداری خواست با همکاری اداره راه و سایر ارگان‌ها نقاط حادثه‌خیز و سیل‌گیر را شناسایی و پیشگیری‌های احتمالی را تدارک ببینند.

انتهای پیام/ک10//پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول