اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایشی با حضور مسئولان استان یزد

برترین‌های علمی مهریز تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های علمی شهرستان مهریز امروز با حضور مسئولان استان یزد تجلیل شدند.

برترین‌های علمی مهریز تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، در همایشی با حضور سیدخلیل فروزان‌نیا چهره شاخص جراحی قلب در استان یزد و منطقه جنوب‌شرق کشور، مدیرکل آموزش و پروش استان، امام جمعه و فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز از برترین‌های علمی شهرستان مهریز تجلیل شد.

در این همایش که هر سال از سوی آموزش و پرورش مهریز با مساعدت سیدخلیل فروزان‌نیا برگزار می‌شود از 50 نفر از رتبه‌های زیر هزار در کنکور سراسری سال گذشته و 70 نفر از برترین‌های آزمون علمی دکتر فروزان‌نیا که در مدارس شهرستان در رشته‌ها و پایه‌های مختلف تحصیلی برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

امام جمعه مهریز در این همایش عامل موفقیت برترین‌های کنکور را توکل به خدا، توجه والدین و تلاش معلمان و مسئولان دانست و یادآور شد: جوانان باید با امید و تلاش بسیار، تمام وقت خود را صرف کسب علم کنند.

فروزان‌نیا نیز در این همایش دانش‌آموزان را سرمایه‌های مملکت خواند و گفت: امروز یکی از گروه‌های مهم و سرنوشت‌ساز جامعه، دانش‌آموزان هستند که به حق سرمایه‌های اصلی مملکت اسلامی به شمار می‌روند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این همایش با اشاره به قبولی و برتری دانش‌آموزان استان یزد در کنکور سراسری اظهار داشت: یکی از علل قبولی مستمر دانش‌آموزان یزدی در کنکور سراسری، علاوه بر تلاش مضاعف علمی، پای‌بندی به اعتقادات مذهبی و ارزش‌های الهی است.

محمدکاظم رحیمی‌ن‍ژاد اضافه کرد: همین روحیه خداباوری و پای‌بندی به ارزش‌های الهی موجب توفیق در عرصه‌های مختلف علمی و مسابقات فرهنگی و هنری شده است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان سطح مناطق مختلف استان در همه زمینه‌ها با کسب عناوین علمی، ورزشی و فرهنگی موجب کسب افتخار و عزت شده‌اند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول