اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان‌شرقی:

شهروندان در روزهای پایانی سال در مصرف آب دقت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی، رعایت مصرف بهینه آب آشامیدنی همزمان با خانه تکانی روزهای آخر سال و اجتناب از اسراف همچنین مصرف ناصحیح آب شرب بهداشتی از سوی شهروندان و مشترکان را خواستار شد.

شهروندان در روزهای پایانی سال در مصرف آب دقت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب با اشاره به هزینه هنگفت استحصال، انتقال و توزیع آب شرب بهداشتی گفت: در طول سال همکاران شرکت آب و فاضلاب برای توزیع آب بهداشتی بین مشترکان در 57 شهر استان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند و خوشبختانه با سختکوشی و تلاش شبانه‌روزی خدمات‌رسانی در زمینه توزیع آب بدون وقفه و بروز مشکل برای شهروندان انجام شد.

وی افزود: توسعه شهرهای استانی به خصوص کلانشهر تبریز از نظر صنعتی و شهرنشینی موجب افزایش تقاضا برای آب شرب شده است و از طرفی محدود بودن منابع آبی استان این شرکت را ناگزیر کرده است که از منابع آبی فرا استانی برای تامین نیازهای شهری استفاده کند که به این منظور خطوط انتقال آب، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن متعدد احداث شده است که موجب افزایش هزینه‌های تولید شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شهروندان بر اساس یک سنت نیکو و دیرینه مبادرت به خانه تکانی، شستشو، نظافت و بهداشت منازل می‌کنند، همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب به خصوص در کلانشهر تبریز هستیم که در نتیجه آن افت فشار شبکه آب در برخی از محدوده‌ها به خصوص مناطق مرتفع شهری به وجود می‌آید.

وی، با درخواست از شهروندان برای استفاده صحیح از آب شرب اظهار داشت: در زمان پیک مصرف به خصوص در ایام آخر سال ضمن جلوگیری از بروز افت فشار شبکه آب، امکان برخورداری از نعمت آب آشامیدنی برای کلیه همشهریان را باید فراهم کنیم.

پوررجب همچنین با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ایام تعطیلات نوروز گفت: برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان به خصوص در زمان تعطیلات سال نو، شرکت آب و فاضلاب نسبت به برقراری شیفت‌های کاری در کلیه مناطق اقدام کرده است همچنین کلیه مراکز امداد و رفع حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی برای رفع حوادث احتمالی در خطوط توزیع آب شهری در حال آماده باش خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب و فاضلاب با شماره تماس 122 در کلیه روزهای سال به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات و راهنمایی همشهریان هستند از این رو از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکل، پیشنهاد و انتقاد سازنده با این مرکز تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول