اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز قطب فوتسال کشور خواهد شد

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم فوتسال شهرداری تبریز به لیگ برتر کشور گفت: این تیم با ظرفیت بالایی که دارد قطب فوتسال کشور در فصل آینده خواهد شد.

شهرداری تبریز قطب فوتسال کشور خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با ابراز خرسندی از صعود تیم فوتسال شهرداری به لیگ برتر، این موفقیت را نشان‌دهنده عزم و اراده قوی ورزشکاران جوان این تیم، هدایت مدبرانه کادر فنی و مدیریت حرفه‌ای و هدفمند مدیریت باشگاه در تمام حوزه‌های ورزشی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: صعود تیم فوتسال شهرداری به لیگ برتر بار دیگر شایستگی‌ها و ظرفیت‌های بالای ورزش تبریز را به اثبات رسانید و نشان داد ورزش تبریز در صورت حمایت و هدایت صحیح و اصولی قابلیت‌های بالایی برای خودنمایی و حضور در سطح اول ورزش کشور را دارد.

شهردار تبریز با اشاره به صعودهای پی در پی تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف به لیگ‌های برتر کشور را نشان‌دهنده هدف‌گذاری صحیح و اصولی مدیریت کلان شهرداری و حمایت‌های مادی و معنوی شورای اسلامی شهر از ورزش قهرمانی در این مجموعه ارزیابی کرد.

وی گفت: در کمتر از یک ماه سه تیم هندبال، والیبال نشسته و فوتسال شهرداری تبریز با عبور از سد رقیبان قدر و مدعی خود، با اقتدار به لیگ برتر صعود کردند که نام شهرداری و باشگاه شهرداری تبریز به عنوان تنها باشگاه حرفه‌ای صاحب تیم در تمام لیگ‌های برتر کشور مطرح شد.

وی، با قدردانی مجدد از همت و اراده ورزشکاران، کادر فنی و مدیریت باشگاه شهرداری تبریز در هدایت و رساندن تیم‌های مختلف این مجموعه به لیگ برتر، از حمایت‌های همه جانبه مدیریت شهری تبریز از تیم فوتسال شهرداری در فصل آتی خبر داد.

تیم فوتسال شهرداری تبریز در مرحله پلی‌آف دسته یک کشور طی دو بازی رفت و برگشت برابر فولاد ماهان نوین اصفهان ضمن کسب پیروزی قاطع هفت بر شش در مجموع دو بازی، توانست سهمیه لیگ برتری فوتسال تبریز را به دو تیم افزایش دهد تا در فصل آینده و در کنار تیم گسترش فولاد از جایگاه فوتسال تبریز در لیگ برتر دفاع کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول