اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگاه سنجش قالی‌بافی در اردکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد از کارگاه سنجش قالی‌بافی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران اردکان بهره‌برداری شد.

کارگاه سنجش قالی‌بافی در اردکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان یزد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اردکان خواستار ایجاد امکانات رفاهی مناسب در این مرکز برای استقرار مهمانان نوروزی همکار که از سایر استان‌ها به یزد سفر می‌کنند، شد.

حبیب‌الله کارگر در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان این مرکز با تأکید بر ارائه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز جوانان این شهرستان و تناسب آموزش با بازار کار به بررسی مشکلات و مسائل مرکز اردکان پرداخت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از آزمون‌های عملی در حال برگزاری رشته‌های آشپز سنتی، سفره‌آرایی و قالی‌بافی نیز دیدن کرد.

در این بازدید، نادر متألهی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اردکان از افتتاح کارگاه سنجش قالی‌بافی با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیون ریال در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران اردکان در راستای برگزاری آزمون‌های عملی معرفی شدگان بیمه قالی‌بافی خبر داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر یک قالی شش متری در این کارگاه در حال بافت است که هزینه مواد اولیه آن توسط خیّران پرداخت شده و پس از اتمام به حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) اهداء خواهد شد.

متألهی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از یک‌ هزار و 500 نفر آزمون برای متقاضیان بیمه قالی‌بافی در این مرکز برگزار شده است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول