اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آزمون قالیبافی دراردکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اردکان از برگزاری آزمون قالیبافی در رده‌های مختلف در اردکان خبر داد.

آزمون قالیبافی دراردکان برگزار شد

نادر متالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: آزمون درجه دو، قالیبافی تابلویی، پارچه‌ساز تزیینی و خیاط لباس‌های کشی با شرکت 160 نفر از بانوان شهرستان اردکان برگزار شد.

وی افزود: آزمون قالیبافی درجه 2 با شرکت 98 نفر از بانوان شهرستان اردکان و درقالب آزمون ادواری در محل سالن فنی و حرفه‌ای الزهرا برگزار شد.

متالهی خاطرنشان کرد: همچنین آزمون پارچه‌ساز تزیینی با شرکت 12 نفر و خیاط لباس‌های کشی با شرکت 18 نفر در این مرکز برگزار شد. 32 نفر از خواهران دهستان محمدیه روستای ترک‌آباد اردکان درآزمون قالیبافی تابلویی که در پایگاه شهید خروسی این روستا برگزار شد، شرکت کردند.

وی از شرکت بیش از 22 نفر از برادران در آزمون تاسیسات ساختمان خبر داد و گفت: این آزمون در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان برگزار شد.

متالهی همچنین با اشاره به برگزاری یک دوره کلاس کاشی و سرامیک در این مرکز عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این کلاس از کارگران و سرکارگران کارخانه کاشی برج بودند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها در صورت قبولی گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند و با اخذ تسهیلات در قالب وام، زیر پوشش بیمه قالیبافی و مشاغل خانگی قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، این آزمون‌ها توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اردکان برگزار شد و نتایج آن در روز 14 اسفندماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول