اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

مردم در پایان سال 90 کارنامه درخشانی را به جهانیان نشان دادند

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به اقتدار و پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی و حضور همیشگی ملت غیور ایران در همه صحنه‌ها گفت: مردم در پایان سال 90 کارنامه درخشانی را به جهانیان نشان دادند.

مردم در پایان سال 90 کارنامه درخشانی را به جهانیان نشان دادند

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن که به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرری در جمع نمازگزاران سخن می‌گفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی اظهار داشت: حاج سید احمد آقا یار و یاور و همراه و امین امام (ره) بود و در همه لحظات همراه امام بود.

استاندار تهران همچنین ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به مردم ولایی و همیشه در صحنه تهران و شهرستان ری ابراز امیدواری کرد سال 91 نیز همچون سال 90 سال اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی باشد.

وی در ادامه نماز جمعه را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر هفته روزهای جمعه بعد از یک هفته تلاش و معاش و مسائل پیرامون زندگی که امکان دارد غبار دنیا خاطر ما را مکدر کند این نمازهای جمعه است که با حضور در آن علاوه بر ایجاد معنویت در انسان، افراد را برای یک هفته جدید آماده و بیمه می‌کند.

تمدن نمازهای جمعه را منشأ خیرات و برکات خواند و عنوان کرد: نماز جمعه منشأ آرامش مردم برای حضور در مسیر مسائل اجتماعی و مسئولیت‌هایی که برعهده ما است، باید قدر نماز جمعه‌ها را بدانیم، محیطی که باعث روشنایی و آگاهی‌بخشی ما است.

استاندار تهران با اشاره به سفرهای خود به مناطق مختلف تهران در روزهای جمعه بیان داشت: توفیق داریم که هر هفته یا یک هفته درمیان در جمع نمازگزاران جمعه در مناطق مختلف استان باشم و توفیق حضور در جمع آنها داشته باشم، این نشاط و حرکت با شور و ارزشمند مردم به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه مانند خون تازه‌ای است که به جامعه تزریق می‌شود.

وی در ادامه خطاب به نمازگزاران گفت: قطعا شما نمازگزاران قدر و ارزش گام‌هایی که در این مسیر حفظ ارزش‌ها و برای احیای فریضه عبادی‌ـ سیاسی است می‌دانید.

تمدن در بخش دیگری از سخنان خود از حضور همه مردم و حماسه آفرینی آنها در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که خدا رحمت خودش را در مسیر این انتخابات بر سراسر کشور اسلامی سایه افکند، قدردانی کرد و اظهار داشت: نخست مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن این حضور را تبیین کردند آنجا که فرمودند «حضور مردم مصداق رحمت واسعه الهی بود که بر سراسر خطه ایران اسلامی زل کرد و شما بهانه این رحمت واسعه الهی بودید.»

تمدن تاکید کرد: بنده به عنوان خدمتگزار مردم از طرف خودم و 500 هزار نفر دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران در دور اول انتخابات از ملت ایران اسلامی برای خلق این حماسه بزرگ تقدیر و تشکر می‌کنم. 

استاندار تهران گفت: اگر خستگی در طی چهار ماه برای برگزارکنندگان انتخابات به‌وجود آمده باشد با این حضور ارزشمند خستگی از تن همه بیرون آمد و مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود حماسه عظیمی آفریدند و مردم چه باشکوه حضور یافتند.

وی ادامه داد: البته مردم ولایی ایران اسلامی نمونه این حماسه را در 22 بهمن به جهانیان نشان دادند.

تمدن تاکید کرد: 22 بهمن و 12 اسفند یک روایت و نشان از یک حماسه بزرگ می‌داد.

استاندار تهران با بیان اینکه ما باید در پایان سال چند جشن را با هم برگزار کنیم، تاکید کرد: جشن حضور عظیم مردم در 22 بهمن و جشن حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات در 12 اسفند و بهار طبیعت را باید جشن بگیریم و همه اینها دست به دست هم داده تا مردم ما در پایان سال 90 کارنامه درخشانی را به جهانیان نشان دهند.

تمدن بیان داشت: به فضل خدا دنیا مبهوت این حماسه بزرگ شده است و دچار توهم شده و در 22 بهمن خبرنگار زبده بیان می‌کند آنچه دیدید 30 هزار نفر بودند و دولت ایران مردم را از شهرستان‌ها آوردند چرخاندند و بعد رفتند رای دادند و این همه دروغ‌گویی آنها نشان از اوج ذلت و نادانی دشمن است.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: علی‌رغم اینکه دشمنان نظام تاکید می‌کردند مردم ایران 12 اسفند حتی برای خرید نان از خانه خارج نشوند ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم و همان لحظه که گزارشگر یک دختر بچه در صف مشاهده کرد و از وی پرسید با وجود اینکه نمی‌توانی رای بدهی چرا آمده‌ای و او پاسخ داد من جای مادرم در صف ماندم تا نماز بخواند بیاید، همین لحظه برای همه دنیا کافی است.

این گزارش حاکی است، استاندار تهران بعد از نماز جمعه با جمعی از مردم شهرری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول