اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان:

اعتکاف علمی نوروز در تویسرکان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش تویسرکان گفت: اعتکاف علمی در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان تویسرکان برای دانش‌آموزان مقطع چهارم متوسطه برگزار می‌شود.

اعتکاف علمی نوروز در تویسرکان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی بیات پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش تویسرکان اظهار داشت: طرح علمی اعتکاف به منظور استفاده کاربردی دانش‌آموزان از زمان و فرصت باقی مانده تا زمان کنکور در یک بازه 10 روزه برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شده است.

 وی با اشاره به اینکه اعتکاف علمی از سوم تا دوازدهم فروردین سال 91 در راستای ارتقای رتبه دانش‌پژوهان در رشته‌های ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی آغاز خواهد شد، گفت: برنامه اعتکاف علمی برای علم‌آموزان علاقمند در دبیرستان شاهد بنت‌الهدی و الزهراء شهر سرکان برای دانش‌آموزان دختر و دبیرستان نمونه بهشتی تویسرکان برای دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان با بیان اینکه دانش‌آموزان تویسرکانی در کنکور سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری را احراز کردند، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن طرح مذکور با حضور استادان مجرب و کارآمد نقشی راهبردی برای ورود دانش‌آموزان به مراکز آموزش عالی داشته است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تویسرکان در حال حاضر با 98 درصد رشد سوادآموزی در استان جایگاه برتری را دارد ،اظهار داشت: در سال جاری نهضت سوادآموزی در ساختار آموزش و پرورش ادغام شده است و تمام نیروهای نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش به‌کار گرفته شده‌اند.

 بیات اضافه کرد: ریشه‌کن شدن بی‌سوادی مستلزم همکاری و همگرایی همه نهادها با آموزش و پرورش با بهره‌مندی از توانمندی‌های موجود در همه حوزه‌ها است.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید به مقطع ابتدایی به عنوان پایه تحصیلات توجه ویژه‌ای شود گفت: اضافه شدن پایه ششم در دوره ابتدایی و حذف اول راهنمایی، یکی از سرفصل‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در سال تحصیلی 91 اجرایی خواهد شد.

 مدیر آموزش و پرورش تویسرکان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه واحدهای اسکان فرهنگیان پذیرای مهمانان نوروزی است افزود: هنرستان محمدیه و دبیرستان شهید بهشتی در ایام نوروز پذیرای مسافران فرهنگی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول