اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم:

راهیان‌نور شاه‌کلید گنجینه ارزشمند دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: راهیان‌نور و سفر به رزمگاه شهدا و شاه‌کلید گنجینه ارزشمند دفاع مقدس است.

راهیان‌نور شاه‌کلید گنجینه ارزشمند دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم اکبر بختیاری در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق جنوب گفت: کاروان‌های راهیان‌نور فرصت و بستر مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: این کاروان‌ها زمینه آشنایی نسل جدید با نسل امام خمینی(ره) یعنی همان‌هایی که نوشتند ما می‌رویم تا خط امام بماند را فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در بیان فعالیت‌های فرهنگی این ناحیه در ارتباط با راهیان‌نور گفت: انجام مراسم بدرقه کاروان‌ها با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی توجیهی در گلزار شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنین انجام فعالیت‌های فرهنگی در پادگان شهید زین‌الدین در اندیمشک از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی به منظور استقبال از زائرین را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول