اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

سؤال از رئیس ‌جمهور نشانه حاکمیت نظام مردم‌سالاری در کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: سؤال نمایندگان ملت از منتخب ملت نشانه حاکمیت مردم‌سالاری در کشور است.

سؤال از رئیس ‌جمهور نشانه حاکمیت نظام مردم‌سالاری در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی سؤال ‌کردن را حق مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار کرد: طرح این سؤالات از یک سو و حضور رئیس‌ جمهور در مجلس و پاسخ به آنان نشانه تعامل میان قوه مجریه و قوه مقننه است.

وی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نتایج غیر قابل پیش‌بینی انتخابات، رأی نیاوردن افرادی نام آشنا و با سابقه و انتخاب برخی چهره‌های جدید خود نشانه دیگری بر مردمی بودن نظام و تأثیر مستقیم مردم در انتخاب مسئولان و اداره کشور است.

استاندار خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار استان از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌ جمهور خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار به بخش‌های مورد نیاز استان تزریق می‌شود.

وی درباره اهداف و دستاوردهای تشکیل شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: با وجود نوپا بودن این شورا، اهداف مهمی از قبیل نشستن دولت و بخش خصوصی دور یک میز، گفتگوی صمیمانه میان مدیران این دو بخش، الزام مدیران دولتی و خصوصی برای پاسخگویی به سؤالات یکدیگر و طرح مباحث به صورت مستند حاصل شده است.

صلاحی در مورد وضعیت معدن سنگان خواف خاطرنشان کرد: هر چند این معدن در سال‌های گذشته از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است اما هنوز به حداکثر بهره‌برداری از آن نرسیده‌ایم.

وی از افتتاح فاز جدید بهره‌برداری از معدن یاد شده در سفر آتی رئیس‌ جمهور خبر داد و افزود: با جلب نظر سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی واحدهای تولید کنستانتره و گندوله آهن برای تکمیل چرخه آهن از معدن تا تولید فولاد در استان هستیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول