اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن آمل خبر داد

تهیه نقشه طرح هادی برای 170 روستای آمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل از تهیه نقشه طرح هادی برای 170 روستای این شهرستان خبر داد.

تهیه نقشه طرح هادی برای 170 روستای آمل

سید اسماعیل علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: تاکنون از 344 روستای این شهرستان در 170 روستا نقشه طرح هادی تهیه شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این بین تمام روستاهای بالای 100 خانوار دارای طرح هادی مصوب هستند.

علوی با اعلام اینکه اجرای طرح هادی در 42 روستای این شهرستان در حال انجام است، بیان داشت: در 16 روستای این شهرستان در سال 90 طرح هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و در حال تصویب است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه تعدادی طرح هادی روستایی مصوب و ابلاغ شده و همچنین برای بقیه روستاها کار مطالعات در حال انجام و در شرف تصویب قرار دارد، تصریح کرد: همچنین این طرح در سه روستای پلور، بوران و مجموعه روستایی کته‌پشت در حال پایان است.

علوی یادآور شد: در سال 90 برای شش روستا بازنگری طرح هادی داشتیم که این بازنگری آغاز شده و بیش از 70 درصد کار مطالعات آن به پایان رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل عنوان کرد: در کارگروه معماری، شهرسازی و طرح هادی روستایی مازندران اجرای طرح هادی برای چهار روستای دیگر آمل نیز به تصویب رسید.

وی با اشاره به اسامی این روستاها عنوان کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای بالقلم، عظیم‌آباد، پاشاکلا و عرب‌خیل در جلسه استانی سال جاری مصوب شد که برای هر طرح اعتباری 60 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول