اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب اسلام‌آباد غرب خبر داد

تعویض 1500 کنتور معیوب در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب اسلام‌آباد غرب گفت: در سال جاری یک هزار و 418 مورد کنتور معیوب در این شهرستان تعویض شد.

تعویض 1500 کنتور معیوب در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام‌آباد غرب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، شهسوار غلامی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 418 مورد تعویض کنتور معیوب، 8 هزار و 238 مورد آزمایشات کلر باقی‌مانده در شبکه، 320 مورد آزمایش میکروبی، 46هزار متر نشت‌یابی شبکه آب در سطح شهر و بیش از 2 هزار و 800 مورد حوادث و اتفاقات فرعی و اصلی آب و فاضلاب در این شهر انجام شده است.

وی افزود: 369 مورد انشعابات که غیر استاندارد بودند، استانداردسازی شده و اصلاح و بازسازی شبکه به طول بیش از 8 هزار متر شناسایی، 73 مورد جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز و تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز از اهم اقدامات امور آب و فاضلاب در سال جاری بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام‌آباد غرب تصریح کرد: شهر اسلام آباد غرب دومین شهر استان کرمانشاه بوده و دارای 21هزار و 800 مشترک آب و فاضلاب است.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول