اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواداران سایپا شنبه به ورزشگاه بیایند

صادقی: کار تراکتورسازی را در نیمه اول تمام می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز از هوداران این تیم خواست تا در برابر تراکتورسازی تبریز، نارنجی‌پوشان کرجی را حمایت کنند.

صادقی: کار تراکتورسازی را در نیمه اول تمام می‌کنیم

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی موفقیت تراکتورسازی طی سال‌های اخیر و فصل جاری که در رده دوم قرار دارند، حضور پرشور هواداران تبریزی است.

وی تصریح کرد: این حمایت موجب شده است که تراکتورسازی در تمام بازی‌ها برای حریفان خود خطرساز بوده و تیم‌های قدرتمند لیگ مانند سپاهان، استقلال و پرسپولیس در مقابل تبریزی‌ها همواره مشکل دارند.

* برای تراکتورسازی برنامه داریم

هافبک با تجربه نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌ برتر با اشاره به پیروزی پر گل تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز افزود: ما در برابر نماینده شیراز با تمام توان به میدان رفته و با کمترین غفلت و تعلل بازی کردیم.

صادقی افزود: برای بازی با تیم دوم جدول رده‌بندی نیز برنامه داریم و اجازه نمی‌دهیم تراکتورسازی نبض بازی را در دست بگیرد.

وی تحقق این مهم را نیازمند حضور گسترده هواداران سایپا در استان البرز در ورزشگاه دانست و گفت: اگر فوتبال‌دوستان کرجی در ورزشگاه حاضر شوند، می‌توانیم تراکتورسازی را هم با شکست بدرقه کنیم.

* نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی را می‌شناسیم

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز اظهار داشت: روز گذشته با بازبینی فیلم دیدارهای اخیر تراکتورسازی، با تاکتیک‌ها و نقاط قوت و ضعف این تیم به خوبی آشنا شدیم.

صادقی گفت: در صورتی که بتوانیم خط هافبک نماینده تبریز را کنترل کنیم، پیروزی برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: به طور قطع روز شنبه بازی متفاوتی از سایپا به نمایش گذاشته می‌شود و می‌توانیم از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

دیدار تیم‌های سایپای البرز و تراکتورسازی تبریز روز شنبه هفته آینده به میزبانی نماینده استان البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول