اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری صورت گرفت

راه‌اندازی نخستین پارک کودک با همه تجهیزات در دهدشت

خبرگزاری فارس: شهردار دهدشت با اشاره به اینکه باید برای کودکان نیز شرایط تفریح در محیط سالم و مخصوص به خود فراهم شود گفت: اولین پارک کودک با همه تجهیزات در دهدشت راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی نخستین پارک کودک با همه تجهیزات در دهدشت

حجت‌الله تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از مهیا شدن امکانات این شهر برای استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد و افزود: برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در دهدشت در پارک شهید دستغیب تعدادی کانکس، چادر و سرویس‌های بهداشتی سیار فراهم شده است.

وی از ایجاد پارکینگ در پارک مذکور و در میدان امام حسین (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی می‌توان به آسفالت معابر و کنده‌کاری‌ها، گل‌کاری بلوارهای سطح شهر، پاک‌سازی محلات از نخاله‌های ساختمانی و شست و شوی معابر و خیابان‌ها اشاره کرد.

تقوی تصریح کرد: چراغانی معابر اصلی شهر، رنگ‌آمیزی بلوارها، ایجاد غرفه‌ها و بوفه‌ها در تفرجگاه‌های سطح شهر و نصب بنرهای خوش‌آمد‌گویی از دیگر اقدامات انجام شده در این شهر بوده است.

وی از پیش‌بینی حضور گسترده میهمانان از سراسر کشور در استان و در دهدشت خبر داد و بیان داشت: جاذبه‌های استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و مذهبی شهرستان کهگیلویه باعث شده تا همواره از سراسر کشور گردشگران و مسافران فراوانی به استان و این شهرستان جذب شوند.

وی به اماکن در نظر گرفته شده برای کودکان اشاره و تاکید کرد: برای اولین بار در شهر دهدشت پارک مخصوص کودکان با همه امکانات راه‌اندازی شده و میهمانان نوروزی و شهروندان می‌توانند از این پارک استفاده کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول