اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مسافران نوروزی

700 تخته چادر در پارک های اهواز برپا می شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از استقرار و برپایی بیش از 700 تخته چادر برای اقامت مسافران نوروزی در پارک های این شهرستان خبر داد.

700 تخته چادر در پارک های اهواز برپا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: برای اسکان میهمانان نوروزی علاوه بر آْماده‌سازی  270 واحد آموزشی، برپایی 700 تا یکهزار تخته چادر در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز، پارک‌های لاله و کارون پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به این ترتیب با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی شاهد استقبال و خدمات‌رسانی مناسب از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خواهیم بود.

فرماندار اهواز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته‌های شش‌گانه استقبال از مهمانان نوروزی برنامه‌های مناسبی برای استقبال از مسافران پیش‌بینی کرده‌اند.

فدعمی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات کمیته بهداشت و درمان در ایام نوروز 25 اکیپ از مراکز بهداشتی شرق و غرب بر واحدهای اقامتی، رستوران‌ها، مکان‌های عرضه مواد خوراکی و محل اسکان میهمانان نوروزی نظارت مستمر دارند و این نظارت تا 15 فروردین‌ماه ادامه می‌یابد.

وی از کشیک دستگاه‌های اجرایی ازجمله آبفا، برق، گاز، مخابرات و معاونت دارو و درمان دانشگاه جندی‌شاپور به منظور ارائه خدمات و پیشگیری از حوادث احتمالی خبر داد و افزود: همچنین نانوایی‌ها، صنوف و داروخانه‌ها در ایام نوروز کشیک دارند.

فدعمی توزیع ارزاق مورد نیاز شهروندان، تأمین مکانیک سیار و تقویت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را  از مهمترین اقدامات کمیته امور پشتیبانی ستاد نوروزی شهرستان اهواز اعلام کرد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول