اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل:

چهارشنبه‌سوری در اردبیل 71 مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: چهارشنبه‌سوری امسال 71 مصدوم را در اردبیل بر جای گذاشت.

چهارشنبه‌سوری در اردبیل 71 مصدوم بر جای گذاشت

محمد جعفر‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 57 نفر از این مصدومان مرد و 14 نفر زن هستند.

وی با یادآوری اینکه 67 نفر از این مصدومان شب گذشته به صورت سر‌پایی مداوا شده‌اند، گفت: ما تنها سه نفر مصدوم بستری در بیمارستان داشتیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل یادآور شد: این بستری‌ها مربوط به یک نفر آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم و دو نفر نیز قطع‌شدگی انگشت بوده است.

جعفر‌زاده با یادآوری اینکه نسبت به سال‌های گذشته میزان حوادث و مصدومیت‌ها کاهش یافته است از والدین خواست در روزهای آینده و در آستانه سال نو بیشتر مراقب کودکان و نوجوانان باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل نیز با بیان اینکه شب گذشته حادثه‌ای خاص در زمینه آتش‌سوزی رخ نداده است، اظهار داشت: تنها چند مورد آتش‌سوزی متفرقه و کم حادثه گزارش شده بود که با اقدام سریع ماموران آتش‌نشانی حوادث مهار شد.

علی صفویان تصریح کرد: حوادث رخ داده در چهارشنبه‌سوری امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار محدود و در حد آتش‌سوزی‌های ساده در سطح خیابان‌ها و برخی معابر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز به خبرنگار فارس گفت:‌حوادث امسال چهارشنبه‌سوری کنترل شده بود و بیشتر با محوریت محلات و کوچه‌ها مردم جشن و سرور چهارشنبه آخر سال را برگزار کردند.

امیر‌علی روستایی خاطرنشان کرد: ماموران ما دیشب با کمترین تنش در خیابان‌ها و معابر اصلی روبرو بودند و سعی کردیم با مراقبت‌های لازم اجازه بروز حوادث بیشتر را ندهیم.

وی در مورد تعداد دستگیر‌شدگان احتمالی نیز یادآور شد: در چهارشنبه‌سوری امسال هیچ کس در ارتباط با برخی ناهنجاری‌ها و برخی حرکات خطر‌ناک دستگیر نشده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول