اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای آموزش و پرورش تبریز خبر داد

تلاش مسئولان برای پوشش صددرصدی دانش‌آموزان واجب‌التعلیم

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز، از تلاش مسئولان آموزش و پرورش برای پوشش صددرصدی دانش‌آموزان واجب‌التعلیم خبر داد.

تلاش مسئولان برای پوشش صددرصدی دانش‌آموزان واجب‌التعلیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا صیادی صبح امروز در نشست تخصصی کارگروه بانوان در فرمانداری تبریز اظهار داشت: آموزش و پرورش پیشتاز رعایت عفاف و حجاب در جامعه است و کمترین مشکلات در این زمینه وجود دارد.

وی با تاکید بر توجه خاص مسئولان آموزش و پرورش بر موضوع بهداشت اخلاقی و جسمی، از وضعیت مطلوب اخلاقی در مدارس تبریز خبر داد.

صیادی با بیان اینکه موفقیت‌های بهداشتی دستاوردهای بزرگ در جامعه هستند، یادآور شد: اخبار مربوط به موفقیت‌های پزشکی در جامعه هیجان و حساسیت لازم را ایجاد نمی‌کنند در حالی که این امور بسیار مهم هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز گفت: موفقیت‌های بزرگ جمهوری اسلامی در موضوعات بهداشتی و کنترل مرگ و میرها همچنین ارتقای سلامت جامعه هر چند هیجان لازم در جامعه را ایجاد نمی‌کند اما در سطح جهانی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند چرا که جهانیان از عظمت این کارها مطلع هستند.

صیادی با اشاره به توجه خاص مسئولان آموزش و پرورش بر موضوع بهداشت در مدارس یادآور شد: این مسئله در جلسات مختلف با مسئولان و مدیران مدارس و در جمع‌های دانش‌آموزی مورد توجه خاص است به نحوی که نخستین مسئله مورد تاکید در بازدید از مدارس دخترانه نحوه توزیع و مدیریت قرص آهن در میان دانش‌آموزان دختر است.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این اقدامات گسترده در زمینه بهداشت دختران در سال‌های آتی و در وضعیت سلامت بانوان آینده مشخص می‌شود و آموزش و پرورش در این راستا همکاری بی‌تکلف و خالصانه‌ای را با مرکز بهداشت به عمل می‌آورد.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع امنیت اخلاقی در مدارس دخترانه اشاره کرد و گفت: رعایت پوشش اسلامی در مدارس از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و حداقل گزارش‌ها از برخی تخلفات عفاف و حجاب در مدارس ارائه می‌شود.

صیادی همچنین از تلاش مسئولان آموزش و پرورش برای پوشش صددرصدی دانش‌آموزان واجب‌التعلیم خبر داد و تصریح کرد‌: در حالیکه استاندارد جهانی در این زمینه 97 درصد است، در اکثر شهرهای کشور و استان وضعیت پوشش تحصیلی بالای 99 درصد است. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول