اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بردخون:

حجم فعالیت‌های فرهنگی نامحدود است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بردخون گفت: هیچ وقت نمی‌توان سقفی برای کار فرهنگی مشخص کرد و باید آنقدر کار در جامعه انجام شود تا به چشم بیاید.

حجم فعالیت‌های فرهنگی نامحدود است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین غضنفری عصر امروز در نشست ستاد شئون فرهنگی بردخون اظهار داشت: آنچه مانع امور است اینکه در کارهای فرهنگی همگرایی وجود ندارد و هر کس در مسیر خود حرکت می‌کند و پیوندی میان برنامه‌ها و افراد نیست.

حسن غضنفری افزود: مردم نیازمند استفاده از شبکه‌های استانی هستند و این برنامه‌ها از طریق ماهواره قابل دریافت است و حقی طبیعی است ولی موانعی در کار است که این گروه نیز از مزایای آن محروم می‌شوند و از این بابت ضربه می‌خوریم.

وی اضافه کرد: نباید چشم بر روی همه خوبی‌ها ببندیم و حضور مردم در صحنه‌‌های حساس انقلاب نقطه تعالی و قوت ماست که اگر از آن غفلت کنیم فرصتی طلایی را از دست داده‌ایم و آنچه مهم است اینکه ضعف‌ها را بسنجیم و برای رفع آن تلاش کنیم.

امید رضا خسروی مسئول جهاد کشاورزی بردخون نیز گفت: همه ما عضوی از این جامعه هستیم و به سهم خود وظایفی داریم و استانداردهای خوبی از نظر فرهنگی در منطقه وجود دارد پس نباید قانع باشیم و به گذشته بسنده کنیم و نباید فرهنگ را در یک مقوله محدود کرد و خوبی‌ها را به هم یاد دهیم زیرا تنها با گفتن به جایی نخواهیم رسید.

یوسف جعفری مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بردخون نیز بر همگرایی تأکید کرد و گفت: نباید به هم خرده بگیریم و افراد را از صحنه خارج کنیم که این کار سودی برای ما ندارد و تنها موجب عقب ماندن از اهداف بلند می‌شود.

مسئول مجتمع فرهنگی هنری بردخون نیز گفت: به نیروی بومی اهمیت و ارزش دهیم و از بی مهری به آنها پرهیز کنیم زیرا با اعتبار دادن به استعدادهای منطقه که در سراسر کشور صاحب نظر و ایده و مسئولیت هستند قادر خواهیم بود بر مشکلات فائق شویم و به خواسته‌های منطقی خود برسیم.

نامجو زحمتکش افزود: منطقه ما سابقه درخشانی در کشور داشته و مردان و بزرگانی از این دیار برخواسته‌اند که منشأ خدمات و خیر بوده‌اند و نام آنان در سراسر ایران می‌درخشد و مناطق دیگر از آن سود می‌برند پس چرا در زمینه این مردان و افتخارات و بویژه حوزه علمیه‌ای که پایگاه دینی گذشته ما بوده اقدام قابل توجهی نشده و حتی کتابی درباره منطقه چاپ نشده است.

وی بر حضور همه گرایش‌ها، سلیقه‌ها و گروه‌های سنی در هیئت امنای مساجد تأکید کرد و گفت: این امر می‌تواند موجب اعتلا و حضور اکثریت جامعه در این مکان‌های مقدس شود و از این پایگاه معنوی که می‌تواند در همه زمینه‌ها فعالیت کند استفاده بیشتری کنیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول