اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ورزش آمل:

مقدمات ساخت سالن 8 هزار نفری کاله مازندران مهیاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ورزش آمل از مهیا بودن مقدمات ساخت سالن 8 هزار نفری کاله مازندران خبر داد.

مقدمات ساخت سالن 8 هزار نفری کاله مازندران مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در همایش معرفی هیئت‌های ورزشی برتر شهرستان آمل بیان کرد: از حامیان ورزش که به فکر ترویج امر ورزش و همکاری با باشگاه‌های ورزشی هستند، حمایت می‌کنیم.

فرماندار آمل افزود: اسپانسرهای ورزشی در راستای کمک به جامعه ورزشی و تقویت و پرورش استعدادهای ورزشی گام برمی‌دارند و ما با آنها جهت پیشبرد اهداف‌شان همکاری لازم را خواهیم داشت و ظرفیت‌های مدیریتی شهرستان را با آنها همسو می‌کنیم تا با تلاش دو‌سویه بتوانیم ورزش شهرستان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

اکبرزاده با اعلام اینکه مقدمات ساخت سالن 8 هزار نفری کاله مازندران فراهم است، گفت: برای این منظور جلسات متعددی با هیئت مدیره این باشگاه و سرمایه‌گذاران داشتیم تا در ابتدای سال 91 شاهد آغاز عملیات اجرایی آن در منطقه سد انحرافی هزارسنگر باشیم.

وی با اعلام اینکه در امر ورزش باید به آینده‌ای روشن بیاندیشیم و و بتوانیم نگاه‌هایی که در حد توان است را وسعت بخشیم، اظهار داشت: آمل جایگاه ویژه‌ای در رشته‌های لیگ برتری و لیگ دسته یک کشور دارد که نظیر آن درخشش تیم‌هایی همانند کاله و کاله جوان در والیبال، تاکسیرانی در ووشو، لوبون در بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان، سازمان عمران در هندبال و دیگر رشته‌های ورزشی است.

اکبرزاده با تبریک صعود تیم والیبال کاله مازندران به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اذعان کرد: مردم آمل با این تیم زندگی می‌کنند و با شادی‌ها و ناراحتی‌های این تیم همراه هستند.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه این شهرستان در عرصه‌های مختلف جایگاهی ویژه دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر ورزش نسل جوان این شهرستان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری رشد و شکوفایی فراوانی دارند و با فراهم بودن امکانات، مهیا بودن زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان بیش از گذشته افتخارآفرین بود.

وی از مسئولان هیئت‌های ورزشی خواست تا برنامه‌های آنها در هر سال نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر باشد و با برنامه‌ریزی صحیح تحولات ورزشی را از هیئت‌ها شروع کنند. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول