اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مترجم برجسته قرآنی کشور

کارگاه داستان‌نویسان قرآنی در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه تخصصی داستان‌نویسان قرآنی با حضور مترجم برجسته کشور استاد دکتر فرزاد عباسی در مسجد الهادی(ع) نیشابور برگزار شد.

کارگاه داستان‌نویسان قرآنی در نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، رمضان‌علی بیات مسئول امور فرهنگی این اداره در این کارگاه، اظهار داشت: حساسیت داستان‌های قرآنی زیاد است بنابراین داستان‌نویس باید سعی کند از طریق شخصیت‌های فرعی وارد شود و در نوشتن داستان از تکنیک‌های جدید بهره بگیرد.

مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد نیشابور با اشاره به اینکه در این کارگاه آموزشی به مشکلات داستان‌نویسان قرآنی پرداخته شد، افزود: در همین زمینه جشنواره داستان‌های قرآنی در مرحله مقدماتی با اتمام برگزاری کارگاه‌های تخصصی داستان‌نویسی در تمامی شهرستان‌های خراسان‌رضوی اجرایی می‌شود.

وی گفت: نویسندگان داستان‌های قرآنی بهتر است از زاویه‌ دید جدید، سامان‌دهی نو، گفت‌وگوهای درونی، تک‌گویی‌ها و غیره برای جذابیت بخشیدن به اثر خود استفاده کنند.

مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد نیشابور ادامه داد: این کارگاه با اهتمام مؤسسه قرآن و عترت "جان‌نثاران حضرت مهدی(عج)" نیشابور و همکاری دفتر هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی برپا شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول