اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضا تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت

همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) و دانشگاه مونترال کانادا

خبرگزاری فارس: تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه باقرالعلوم(ع)، بین دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه مونترال کانادا منعقد شد.

همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) و دانشگاه مونترال کانادا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، دانشگاه مونترال کانادا با نمایندگی دکتر گی برتون رئیس این دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) با نمایندگی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی مبادرت به ایجاد روابط علمی رسمی در چارچوب مفادی کردند.

این تفاهم‌نامه بین دانشکده الهیات و علوم ادیان دانشگاه مونترال (FTSR)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (AISC) و دانشگاه باقرالعلوم(ع) (BOU) با توجه به اهداف و علائق مشترک این سه نهاد در زمینه‌های علمی و فرهنگی ایجاد شده و تبادل اطلاعات، پیشنهادها، پشتیبانی علمی، فرهنگی و اداری و نیز مبادله منشورات و اقدامات مشابه از جمله مفاد اصلی این تفاهم نامه است.

ایجاد و گسترش فعالیت‌های پژوهشی مشترک در حوزه‌های الهیات، مطالعات اسلامی، مطالعات ادیان، مطالعات صلح و همچنین مطالعات میان فرهنگی و میان دینی از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه ذکر شده است.

طرفین این توافقنامه در صدد گسترش فعالیت‌های آموزشی مشترک به خصوص در حوزه‌های، الهیات کاربردی و مطالعات کاربردی دین و فرهنگ بوده که این حوزه‌ها زمینه‌هایی چون، مشاوره دینی و معنوی در محیط‌های مختلف را شامل می‌گردد.

مدت این توافق نامه به مدت پنج سال بوده و مفاد آن توسط مقامات ذی‌ربط برای طرفین آن لازم الاجراست.

این تفاهم نامه تنها تفاهم نامه یک مجموعه علمی و پژوهشی ایرانی است که در میان بیش از 600 تفاهم نامه همکاری دانشگاه مونترال با مراکز علمی کشورهای مختلف (حدود 65 کشور) مبادله شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول