اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اعدام دو متجاوز به عنف در مشهد

یکی از قربانیان: اعدامی‌ها بویی از انسانیت نبرده بودند

خبرگزاری فارس: یکی از قربانیان دو متجاوز به عنف در مشهد گفت: این متجاوزین آدم‌های فاسدی بودند و بویی از انسانیت نبرده‌ بودند.

یکی از قربانیان: اعدامی‌ها بویی از انسانیت نبرده بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد یکی از قربانیان این دو متجاوز به عنف که مایل بود ناشناس باقی بماند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در حاشیه اجرای حکم اعدام در ملأعام این متجاوزین اظهار داشت: باید از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تشکر و قدردانی کرد، چرا که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این پرونده رسیدگی کردند و این افراد  به سزای اعمال خود رسیدند.

وی افزود: این افراد بویی از انسانیت نبرده و انسان‌های فاسدی بودند که تنها به فکر اقدامات شیطانی خود بودند.

این قربانی تجاوز به عنف در ادامه در ارتباط با روند جنایت خاطرنشان کرد: در بلوار وکیل‌آباد مشهد با ماشین ایستاده بودم که یک‌دفعه این دو نفر با قمه تمام شیشه‌ها را شکستند.

وی خاطرنشان کرد: سپس یکی از این دو نفر کنار من ایستاد و به نفر کنار من تجاوز کرد و من هم به خاطر اینکه این دو نفر مسلح بودند نمی‌توانستم مقاومت کنم.

وی با بیان اینکه جنایت در ساعت 10 شب انجام شد تأکید کرد: اینها انسان‌های فاسدی بودند چرا که در روز اول ماه محرم با هم‌دیگر تجاوز کرده و بویی از انسانیت نبرده بودند.

گفتنی است این دو جوان متجاوز با نام‌های اکرم نورزهی (تبعه افغانی) معروف به یاسین و مجتبی افشار معروف به صدام ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز در میدان فردوسی مشهد در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول