اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونکنار:

زیرمیزی‌ها کنترل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونکنار گفت: بحث زیرمیزی‌ها به مراکز اقامتی نیز کشیده شده است که باید کنترل شود.

زیرمیزی‌ها کنترل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، علی قاسمی امشب در جلسه شورای اداری اسفند ماه شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: بحث زیرمیزی‌ها به مراکز اقامتی نیز کشیده شده است که باید کنترل شود.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه موارد مورد نظر امام جمعه در واقع درخواست‌ها و نیازهای مردم منطقه است، ابراز داشت: باید این موارد توجه خاص قرار گیرد.

وی افزود: در انتخابات اخیر با رشد مشارکت 11 درصد مواجه بودیم و به رقم 64 درصد مشارکت رسید.

فرماندار شهرستان فریدونکنار ادامه داد: مواضع نظام سلطه نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کرده است و با فضاسازی‌های رسانه‌ای گسترده به دنبال تخریب هستند.

وی با بیان اینکه تحریم نفتی جمهوری اسلامی با چون و چراهایی همراه بوده، بیان کرد: ادامه روند تحولات در خاورمیانه حکایت از مرگ سیاسی رژیم صهیونیستی دارد و از همین رو اسرائیلی‌ها به دنبال جنگ با جمهوری اسلامی هستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: فریدونکنار نیز در حوزه مشارکت مردمی در انتخابات مجلس نهم مقام دوم مازندران را کسب کرد و در روز انتخابات هیچ گزارش شفاهی و کتبی در شهرستان مبنی بر تخلف نداشتیم.

وی تصریح کرد: پس از انتخابات مباحثی در حوزه انتخاباتی ما مطرح شد که سؤال و شبهه آن در مسیر بررسی قانونی قرار دارد.

قاسمی بیان کرد: صندوق‌های سیار حساسیت خاصی دارند که قانون‌گذار وجود آن را بر عهده هیئت اجرایی گذاشته است و با سلایق خاص نمی‌توان صندوق سیار ایجاد کرد و حتی مسیرهای تردد آن اعم از بیمارستان، پادگان و دهستان نیز باید تعیین شود و خروج از این مسیر بر مبنای قانون جرم است.

فرماندار فریدونکنار گفت: در اجرای قانون نمی‌توان ذائقه‌ای عمل کرد و تعریف صندوق‌های ثابت برای رفع شبهات بهترین کار است.

قاسمی اظهار داشت: آقای نانواکناری قانون‌گرایی را قبل و پس از اجرای انتخابات به اثبات رساندند و در مسیرهای قانونی پیگیر کار خود است.

وی درباره سند توسعه شهرستان نیز گفت: اطلاعات پایه باید درست عمل شود تا شاخص صحیحی تهیه شده و منابع اعتباری آن تامین شود که در حال حاضر سند توسعه شهرستان تنظیم شده است.

به گفته قاسمی در بحث راهبردها و اولویت‌بندی‌ها باید دقیق و جدی وارد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی باید در فریدونکنار احداث شود، گفت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی در فریدونکنار تشکیل و فعال است و شهرداری 900 میلیون ریال برای زیباسازی شهر در نظر گرفته است.

قاسمی ادامه داد: ادارات باید نمایندگان تام‌الاختیار خود را در ایام تعطیلات معرفی کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول