اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

چهارشنبه آخر سال باید فرصتی برای نشاط باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: چهارشنبه آخر سال باید فرصتی برای ایجاد نشاط باشد.

چهارشنبه آخر سال باید فرصتی برای نشاط باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در دهمین جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و امور خانواده استان اظهار داشت: موضوع گردشگری به عنوان یکی از پایه‌های اشتغال پایدار در کشور مطرح است به همین دلیل مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با نگاه دلسوزانه و مدبرانه و با جدیت به آن بپردازند.

وی تصریح کرد: در طول دولت‌های نهم و دهم موضوع گردشگری همواره به عنوان یکی از بحث‌های جدی دولت و از منظر گفتمان اشتغالزایی مطرح بوده که در این بین استان گلستان دارای یک ویژگی ممیزه و توانمندی بالایی در بحث گردشگری است که باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره‌مندی صورت پذیرد.

رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و امور خانواده استان گلستان ادامه داد: وقتی که ظرفیت وجود دارد باید با مدیریت، فضاهای موجود و امکانات و ظرفیت‌ها را بهسازی کرده و مورد بهره‌برداری قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که استان گلستان به عنوان یک مقصد برای مسافران شناخته شود خاطر نشان کرد: هر چه مدیران دستگاه‌های اجرایی بیشتر پای کار بیایند و ظرفیت‌ها بهسازتر شود، گردشگران بیشتری به استان گلستان سفر خواهند کرد. 

وی اذعان داشت: دبیرخانه ستاد دائمی تسهیلات سفر در استان گلستان فعال است و با تدبیر جدیدی که صورت گرفته نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در دبیرخانه ستاد حضور دائمی خواهند داشت.

جمشیدی در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: چهارشنبه آخر سال باید فرصتی برای ایجاد نشاط باشد نه زمینه‌ای برای ایجاد خسارت که باید در این خصوص دو مبحث فرهنگ‌سازی و مدیریت رفتار در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول