اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

توسعه ورزش قهرمانی در ایلام پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: توسعه ورزش قهرمانی در ایلام پیگیری می‌شود.

توسعه ورزش قهرمانی در ایلام پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار داشت: توجه و عنایت ویژه به حوزه ورزش و جوانان در دولت عدالت محور بیشتر شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس این دستگاه اجرایی خود را موظف به تدوین برنامه‌های مختلفی در راستای توسعه ورزش در دو بخش قهرمانی و همگانی کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در گام نخست شناسایی جوانان ورزشکار در اقصی نقاط استان یکی از برنامه‌های این دستگاه اجرایی محسوب می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی این کشور بوده و پیروزی‌ها و توفیقات بی‌بدیل ملت سرافراز ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، تحقیقاتی و ورزشی مرهون ایمان و اراده عمیق و حضور فعال این عزیزان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بی‌شک در مسیر تحقق اهداف بلند و آرمانی مردم و جوانان ایجاد فرصت‌های مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای شگرف جوانان از طریق تمهید زمینه‌های مشارکت گسترده‌تر در اداره امور و بهره‌گیری از فکر و اندیشه خلاق آنان اهمیتی مضاعف می‌یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس این دستگاه اجرایی تدابیر لازم را برای شناسایی استعدادهای ورزشی جوانان و شکوفایی آنان اندیشیده است.

این مسئول اضافه کرد: در سال جاری نیز موفقیت‌های فراوانی در این راستا حاصل شده که همه مدیون تلاش همه دست‌اندرکاران حوزه ورزش و جوانان ایلام است.

در ادامه این آیین نیز سید مالک صادقیان به عنوان سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام منصوب و معارفه شد.

صادقیان دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد جامعه شناسی بوده که از سال 1385 به عنوان معاون در سازمان ملی جوانان سابق مشغول به خدمت بوده است.

همچنین در این مراسم از خانم کریمی سرپرست پیشین این معاونت تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول