اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون رسانه‌ای کارگروه هم‌اندیشی جهاد اقتصادی:

حراست از افکار عمومی وظایف رسانه‌های ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون رسانه‌ای کارگروه هم‌اندیشی جهاد اقتصادی کشور گفت: در شرایط کنونی رسانه‌های کشور وظیفه دارند تا از افکار عمومی حراست کنند.

حراست از افکار عمومی وظایف رسانه‌های ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حسین جمشیدی لاریجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران در هتل نرگس زیباکنار، نقش رسانه‌ها را در عرصه‌های مختلف مشهود خواند و اظهار داشت: در فضایی که تحت تهاجم رسانه‌ای غرب قرار داریم، امروزه رسانه‌های کشور در حراست از افکار عمومی وظیفه مهمی دارند.

وی با بیان اینکه مسئولان امر به این موضوع واقف هستند، افزود: به همین دلیل مسئولان اهمیت ویژ‌ه‌ای به رسانه‌ها می‌دهند.

این استاد رسانه‌ای با اشاره به اینکه امروزه کشور ما در جنگ نرم در هجمه شدید تبلیغات رسانه‌ای است، ادامه داد: هجمه شدید تبلیغاتی با هزینه‌های بالایی هر روز با سناریوی جدید علیه منافع کشور ما عملیاتی انجام می‌دهند و لازم است که در این عرصه قوی و کارشناسانه حضور پیدا کنیم.

وی با تصریح بر اینکه در این نبرد نیاز به یک فرماندهی واحد داریم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در مقابل این هجوم رسانه‌ای خودمان و افکار عمومی را حراست کنیم.

جمشیدی لاریجانی درباره تشکیل کارگروه رسانه‌ای در سال جهاد اقتصادی بیان کرد: این کارگروه مدیران اجرایی کشور را نسبت به اهمیت و نقش رسانه در سال جهاد اقتصادی به نحو مطلوبی معرفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید برای استفاده از ابزار رسانه تشویق شوند، یادآور شد: جایگاه رسانه امروز به صورت ویژه و خاص است و با تعامل دوسویه با مدیران می‌توان این رسالت را انجام داد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان باید اطلاع‌رسانی کنند، تصریح کرد: مدیر نباید از رسانه هراس داشته باشد و باید اطلاع‌رسانی کند تا افکار عمومی در جریان اقدام‌های او قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول