اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بهبود تردد شهروندان صورت می‌گیرد

کنترل وضعیت ترافیکی مشهد با 140 دوربین نظارتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: وضعیت ترافیک خیابان‌های مشهد در ایام نوروز، توسط 140 دوربین نظارتی کنترل می‌شود.

کنترل وضعیت ترافیکی مشهد با 140 دوربین نظارتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمهدی امامی‌میبدی اظهار کرد: بیش از 140 دوربین نظارتی، ترافیک خیابان‌های سطح شهر مشهد را در ایام نوروز کنترل می‌کند تا مشکلی در تردد همشهریان ایجاد نشود.

امامی از حصارکشی تمام اماکن قابل استفاده به عنوان پارکینگ وسایل‌نقلیه در هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: این اماکن به عنوان پارکینگ موقت آماده‌سازی شده و در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: به منظور اطلاع مسافران از وضعیت ترافیکی و محدودیت‌های تردد در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع)، بروشورهای ویژه‌ای تهیه شده که از طریق دکه‌های اطلاع‌رسانی مستقر در کمپ‌ها و مبادی ورودی شهر، در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی به افزایش زمان کار مراکز معاینه فنی نیز اشاره کرد و افزود: به منظور رفاه حال همشهریان، زمان ارائه خدمات در سه مرکز معاینه فنی طرق، مفتح و حافظ ، 2 ساعت افزایش یافته است.

امامی به تمام مسافران نوروزی توصیه کرد: پیش از سفر، با مراجعه به مراکز معاینه فنی، از سلامت خودوری خود اطمینان خاطر حاصل کنند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول