اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در اجتماع مردم طالقان:

قدرت‌های زورگو از عدالت، آزادی و محبت فاصله می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه تلاش پیامبران و ائمه اطهار(ع) تحقق عدالت و رسیدن انسان‌ها به آزادی است، گفت: قدرت‌های زورگو امروز در مسیر دوری از عدالت، آزادی و محبت فاصله می‌گیرند.

قدرت‌های زورگو از عدالت، آزادی و محبت فاصله می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود احمدی‌نژاد دقایقی قبل و در ادامه چهارمین سفر استانی هیئت دولت در طالقان حضور یافت و در جمع هزاران نفری مردم این شهرستان اظهار داشت: یک جامعه برای رسیدن به سعادت آسمانی نیازمند عدالت است.

وی تأکید کرد: عدالت یعنی آزادی، عشق،‌ محبت و مهربانی و برای رسیدن به عدالت باید همه با هم تلاش کنیم.

رئیس شورای‌عالی امنیت ملی تأکید کرد: اگر در جامعه‌ای عدالت نباشد به طور قطع آن جامعه به سعادت و توسعه دست نیافته و به طور کلی انسان‌ها طعم انسان بودن را نمی‌چشند.

احمدی‌نژاد در ادامه به تشریح واژه آزادی پرداخت و گفت: آزادی و انتخاب آزادانه از اصول اصلی انسانیت است و حتی ایمان و توحید اگر از روی آزادی و اختیار نباشد، ارزش واقعی خود را نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه تلاش پیامبران و ائمه اطهار(ع) تحقق عدات و رسیدن انسان‌ها به آزادی است، گفت: آزادی واقعی و راستین در سایه توحید و عبودیت خداوند محقق می‌شود.

رئیس جمهوری پس از عدالت و آزادی، دو عامل اصلی سعادت انسان‌ها را عشق و محبت برشمرد و افزود: انسان‌ها با عشق و محبت آفریده و مهربانی است که ارزش انسانیت را نمایان می‌کند.

احمدی‌نژاد در ادامه به مشکلات جوامع بشری اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز جوامع بشری از عدالت،‌ آزادی، عشق و محبت فاصله گرفته و حاصل این امر جنگ و خونریزی است که از سوی قدرت‌های زورگو و استکباری انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: وقتی از این عوامل اصلی پیشرفت و سعادت انسان‌ها دور گشتیم، شاهد خفقان و بدبختی‌ ملت‌ها شدیم.

رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: این منطقه باید پیشرفت کرده و توسعه یابد که این مهم با تلاش همگانی به ویژه همت جوانان طالقانی محقق می‌شود.

احمدی‌نژاد تأکید کرد: جوانان استان البرز و به ویژه جوانان طالقانی این توانایی را دارند که در راه ساخت ایران،‌ حضوری فعال و تأثیرگذار داشته باشند.

لازم به توضیح است، رئیس جمهوری پس از پایان سخنرانی در جمع مردم طالقان برای دیدار عمومی با مردم ساوجبلاغ به این شهرستان سفر کرد.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول