اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

احمدی‌نژاد پاکدشت را ترک کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور پس از بهره‌برداری همزمان از 15 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران شهرستان پاکدشت را ترک کرد.

احمدی‌نژاد پاکدشت را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش محمود احمدی‌نژاد پس از بهره‌برداری از 15 هزار واحد مسکن مهر شهری که به‌طور همزمان صورت گرفت از شهرستان پاکدشت خارج شد.

رئیس جمهور با حضور در شهرستان پاکدشت، 15 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران را به‌صورت همزمان افتتاح کرد.

احمدی‌نژاد در سفر دو ساعته خود به شهرستان پاکدشت به‌طور نمادین کلید یک واحد مسکونی مسکن مهر را به یک زوج جوان پاکدشتی واگذار کرد و به‌واسطه آن 15 هزار واحد مسکونی مسکن مهر شهری استان تهران به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور همزمان با بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت دستور واگذاری 13 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران در شهرستان‌های دیگر این استان را صادر کرد.

در حال حاضر 57 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران برای بهره‌برداری حاضر است.

این میزان واحد مسکونی شامل واحدهای مسکن مهر اعم از مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار جمعیت، مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت، مسکن مهر 99 ساله، مسکن مهر ملکی، مسکن مهر بافت فرسوده و مسکن‌های مهری که از محل بنگاه‌های زودبازده احداث شده، می‌شود.

صبح امروز 2 هزار واحد مسکونی از 15 هزار واحد مسکن مهر روستایی در استان تهران با حضور رئیس جمهور در سایت 8 هزار واحدی مسکن امام ‌رضا (ع) پاکدشت به صورت مبنا به بهره‌برداری رسید و کلید این واحدها از سوی رئیس جمهور به صاحبان آنها اهدا ‌شد و همچنین به دستور رئیس جمهور 13 هزار واحد مسکونی دیگر استان تهران به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر شهری استان تهران که با حضور رئیس جمهور صورت گرفت، شامل 15 هزار واحد مسکونی مسکن مهر است و 42 هزار واحد باقیمانده از واحدهای مسکن مهر آماده بهره‌برداری طی دو ماه آینده در چند مرحله با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین با بهره‌برداری از 15 هزار مسکن مهر در استان تهران، دو هزار واحد در شهرستان پاکدشت و 13 هزار واحد دیگر در سایر شهرستان‌های استان تهران به مالکان آنها واگذار شد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول