اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود

خدمات‌رسانی 324 عضو آموزش دیده هلال‌احمر به میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 324 عضو آموزش دیده جمعیت هلال‌احمر این استان کار امدادرسانی و کمک به مسافران و مهمانان نوروزی را برعهده خواهند داشت.

خدمات‌رسانی 324 عضو آموزش دیده هلال‌احمر به میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مختار امیریان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: هلال‌احمر در آغاز هر سال معمولا سه طرح را در دستور کار خود قرار می‌دهد  که یکی از آن‌ها طرح ملی امداد و نجات نوروزی است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طرح راهنمایی مسافران نوروزی و طرح فرشتگان رحمت از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر در طول آغاز سال جدید است.

امیریان با بیان این‌که این سه طرح را در این استان با قوت اجرا می‌کنیم، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی این استان به عمل آمده است.

این مسئول امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به همین منظور چندین جلسه با دستگاه‌های متولی برگزار کرده‌ایم و حدود 324 نیروی زبده و آموزش دیده عضو این جمعیت نیز کار خدمات‌رسانی را به مسافرین نوروزی انجام خواهند داد.

وی گفت: کار امدادرسانی از تاریخ 25 اسفندماه سال‌جاری تا روز 14 فروردین در مبادی خروجی و ورودی‌ شهرها و در اماکن تفرجگاهی و زیارتگاه‌ها و اماکن تاریخی و گردشگری این استان انجام می‌شود.

امیریان افزود: 17 پست راهنمایی مسافرین خواهیم داشت که به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته در خدمت مهمانان و مسافران این استان خواهند بود.

این مسئول از استقرار 13 پست ثابت و سیار در نقاطی که پیش‌بینی خطر در آن‌جا شده خبر داد و گفت: در سطح استان 5 پایگاه ثابت با همه تجهیزات و سه پست سیار و سه پست موقت نیز داریم و در هر پست سه امدادگر باتجربه و دو دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس و پزشک و پرستار آماده خدمت خواهند بود.

وی گفت: مجموعا 16 دستگاه خودرو کمک‌دار و چهار دستگاه خودرو نجات و 180 نفر پرسنل نجات‌گر و 20 نفر امدادگر کوهستان و نجات غریق آماده خدمت‌رسانی به مهمانان این استان در ایام نوروز هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول