اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تاخیر 8 ساعته پرواز ساری – تهران و بی‌خیالی ایران‌ایر

خبرگزاری فارس: پرواز ساری – تهران که قرار بود از بعدازظهر دیروز انجام شود در حالی با هشت ساعت تاخیر مواجه شد که مسئولان ایران‌ایر اقدامی برای جلب رضایت مسافران انجام ندادند.

تاخیر 8 ساعته پرواز ساری – تهران و بی‌خیالی ایران‌ایر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرواز ساعت 16 و 35 دقیقه روز گذشته که قصد داشت از ساری به مقصد تهران طی مسیر کند به دلیل آنچه که آسیب‌خوردگی پروانه موتور هواپیما اعلام شد با هشت ساعت تاخیر مواجه شد.

عبدالوهاب محمدپور یکی از مسافران این پرواز صبح امروز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در ساری به تشریح جزئیات این تاخیر هشت ساعته پرداخت.

وی تصریح کرد: هواپیمای حامل حدود 70 مسافر ساری به تهران که قصد داشت از فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز حرکت کند دقایقی قبل از پرواز از سوی مسئولان پرواز اعلام شد به دلیل آسیب‌خوردگی پروانه موتور هواپیما، قادر به پرواز نیستیم.

این مسافر پرواز ساری - تهران با اعلام اینکه کاپیتان هواپیما یک ساعت بعد از تاخیر اولیه اعلام کرد که می‌تواند با یک موتور پرواز کند، خاطرنشان کرد: این تاخیرها به طوری تا هشت ساعت به طول انجامید که هر نیم ساعت به نیم ساعت به مسافران اعلام می‌شد که اشکال وارد شده در حال رفع شدن است.

محمدپور تشریح کرد: در خلال این حوادث بین مسئول فنی زمینی پرواز و کاپیتان درگیری لفظی ایجاد شد، به طوری که کاپیتان پرواز قصد پرواز از فرودگاه ساری را داشت؛ ولی مسئول فنی پرواز اجازه این کار را نمی‌داد.

وی با اعلام اینکه ساعت 30 دقیقه بامداد امروز اعلام کردند که این پرواز کنسل شد، بیان داشت: نگرانی مردم اضافه‌تر می‌شد به طوری که مسئولان ایران‌ایر، هیچ برنامه جدی برای پاسخگویی و اقامت موقت مسافران نداشتند.

محمدپور با اشاره به اینکه بعد از اعلام لغو پرواز یک اتوبوس برای انتقال مسافران به تهران تعبیه شد، خاطرنشان کرد: دو نفر از مسافران هوایی ساری - تهران را تبعه ترک تشکیل می‌دادند که این مسافران خواستار بررسی موضوع و پاسخگویی مسئولان شدند.

وی با اشاره به اینکه مسافران تبعه ترکیه 2 میلیون تومان ضرر کردند، اضافه کرد: از 70 نفر مسافر اولیه این پرواز حدود 50 نفر باقی ماندند که خیلی از این افراد قصد داشتند پس از تهران به مقاصد دیگر سفر کنند.

محمدپور با اعلام اینکه اتوبوس حامل مسافران در حالی به تهران رسید که در جاده برفی هراز همراه با ریزش سنگ همراه شد، گفت: اتوبوس حامل مسافران ساعت هشت صبح امروز به فرودگاه مهرآباد رسید.

وی یادآور شد: کارکنان فرودگاه دشت‌ناز ساری زحمات خود را کشیدند، ولی مسافران این پرواز از عدم سرویس‌دهی ایران‌ایر درباره این پرواز گلایه شدید کردند.

محمدپور ادامه داد: ساری مرکز استان مازندران است و خدمات ایران‌ایر باید در مراکز استان‌ها افزایش یابد.

این مسافر جامانده از پرواز درباره ارتباط تلفنی یکی از مسافران با مسئول دفتر نخجوانی (مدیر هواپیمایی کشوری) و تشریح حادثه تاخیر بیان داشت: مسئولان هواپیمایی کشوری و وزارت راه نیز با وجود اطلاع از مشکلات این تاخیر، اقدام جبرانی انجام ندادند.

وی در پایان با تاکید بر این نکته که تمام مردم کشور می‌خواهند به شمال سفر کنند، یادآور شد: خدمات مراکز هواپیمایی با کاربری گردشگری و توریستی باید ارتقا یابد.

دفتر خبرگزاری فارس در مازندران آماده است تا اظهارات و گفته‌های مسئولان فرودگاه دشت‌ناز و ایران‌ایر مازندران را درباره این تاخیر اطلاع‌‌رسانی کند.

شماره تماس 3201182 با پیش شماره 0151 و شماره همراه 09113553079 آماده دریافت پاسخ مسئولان در این باره است.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول