اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مشترک اصولگرایان: -2

مدیران پروازی در مهدیشهر مستقر شوند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: مدیران دستگاه‏های اجرایی مختلف در شهرستان مهدیشهر باید در خود این شهرستان استقرار داشته باشند.

مدیران پروازی در مهدیشهر مستقر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر جواد خسروی عصر امروز در مراسمی در مسجد صاحب‏الزمان (عج) این شهر که با حضور شمار زیادی از مردم و حامیان وی برگزار شد، اظهار کرد: اگر مهدیشهر را به شهرستان ارتقا داده‏ایم، مدیرانی که اکنون در این شهرستان در حال خدمت هستند نیز باید در خود مهدیشهر مستقر شوند و دیگر مدیر پروازی برای این شهرستان معنایی ندارد.

کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر ادامه داد: ما از اینکه مدیران بدون هیچ واسطه و چون و چرایی در شهرستان مهدیشهر استقرار یابند، به شدت و با قاطعیت حمایت می‏کنیم.

 

* تسهیل در امر ازدواج جوانان

کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر همچنین گفت: امروز همه ما درباره ازدواج جوانان دغدغه داریم و اولویت فرهنگی کشور در زمان حاضر نیز همین ازدواج جوانان و جلوگیری از بالا رفتن سن ازدواج است.

خسروی افزود: بخشی از مشکلات اساسی کشور در برهه کنونی مربوط به بخش فرهنگ است و باید شرایطی را مهیا کرد تا این مشکلات به خوبی برطرف شود و در راه تسهیل ازدواج جوانان گام‏های مثبتی برداریم.

وی تاکید کرد: پیش از این در شهرداری سمنان، قدم‏های اولیه در این زمینه برداشته شده است و باید برای رفع نیازمندی‏های نخست ازدواج نظیر مسکن و اشتغال از همه افراد، طیف‏ها و گروه‏ها کمک بگیریم.

کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر همچنین مهریه‏های بالا را یکی از مشکلات جوانان ایرانی توصیف کرد و گفت: متاسفانه زندانیان زیادی داریم که به واسطه همین مهریه‏های بالا اکنون در بند به سر می‏برند.

خسروی گفت: باید برای مهریه‏های بالا فکری شود و دولت تا سقفی از مهریه را مورد تایید قرار دهد و بالاتر از این سقف برای پرداخت یا مورد تایید نباشد یا از مهریه‏گذار مالیات گرفته شود تا بتوانیم این فرهنگ را اصلاح کنیم.

 

* مشکل حج تمتع برطرف شود

کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر همچنین به یکی دیگر از مشکلات مردم در زمینه سفرهای زیارتی اشاره کرد.

خسروی گفت: امروز فردی که در سنین میان‏سالی قرار دارد، برای مشرف شدن به زیارت خانه خدا نام‏نویسی می‏کند؛ اما ممکن تا 10 سال دیگر نوبت اعزام او نرسد.

وی یادآور شد: در این زمینه باید سالانه قرعه‏کشی شود و معیارهای این قرعه‏کشی نیز به خوبی به تایید کارشناسان برسد تا حقی از کسی ضایع نشود.

 

* سهم مهدیشهر از مصوبات دولت اندک است

کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در بخش دیگری اضافه کرد: متاسفانه مهدیشهر سهم اندکی از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به سمنان دارد و در حقیقت می‏توانیم بگوییم در این بخش بین سمنان و مهدیشهر، حق همسایگی تا حدودی رعایت نشده است.

خسروی گفت: ما همواره می‏گوییم ابتدا خودمان و سپس همسایه؛ در صورتی که آموزه‏های دین اسلام با این شیوه مغایر است.

وی یادآور شد: برخی مشکلات به نبود فضای مناسب در مهدیشهر باز می‏گردد که نمونه آن را در احداث بیمارستان جدید این شهر شاهد هستیم.

کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر خاطرنشان کرد: باید همه کمک کنند تا این طرح اجرایی شود و حتی می‏توان با جابه‏جایی محدوده در این زمینه گام برداشت.

خسروی با بیان اینکه توزیع اعتبارات بین سمنان و مهدیشهر در سال‏های اخیر به هیچ وجه عادلانه نبوده است، در عین حال گفت: اما همه باید بپذیرند که این نوع توزیع از روی عمد صورت نگرفته است.

وی توضیح داد: همه باید کمک کنند تا نحوه توزیع امکانات و اعتبارات اصلاح شود و مسئولان استانی نیز باید بکوشند تا بودجه استان سمنان را اعلام و در این خصوص شفاف‏سازی کنند تا مشکلات برطرف شود.

کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر گفت: ما بدون پشتوانه مردم عددی نیستیم و همه باید برای جامعه و مردم کار کنیم تا پاسخ زحماتمان را از خداوند متعال بگیریم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول