اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

مسیر تیم ملی برای عزیمت به برزیل هموار است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در راه صعود به جام جهانی فوتبال در گروه مناسبی قرار گرفته است و مسیر همواری برای صعود به جام جهانی دارد.

مسیر تیم ملی برای عزیمت به برزیل هموار است

عبدالله ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: وقتی در جریان قرعه‌کشی رقابت‌های دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا قرار گرفتم به نظرم قرعه‌ای که برای تیم ملی فوتبال کشورمان رقم خورد مطلوب بود.

وی اضافه کرد: هم‌گروهی با تیم ملی فوتبال کره جنوبی با توجه به شناختی که همواره از فوتبال کره جنوبی داریم قرعه خوبی است، ضمن اینکه ازبکستان هم از تیم‌هایی است که می‌توانیم در مقابل آن فوتبال خوبی ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان بازیکنان بسیار خوب و توانمندی دارد و مهم‌ترین شاخصه تیم ملی فوتبال حضور کارلوس کی‌ر‌‌وش در رأس کادر فنی تیم ملی است که قطعا این مربی می‌تواند با تفکرات خود تاثیر بسزایی در صعود تیم ملی به جام جهانی داشته باشد.

وی اظهار داشت: صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام جهانی 2014 فوتبال در کشور برزیل آرزوی من، تمام فوتبال دوستان و همه مردم ایران است و امیدوارم با توانمندی و نبوغی که در بین فوتبالیست‌های ایرانی است بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم.

ویسی خاطر نشان کرد: هر توانی که تیم ملی فوتبال کشورمان در مراحل قبل رقابت‌های انتخابی جام جهانی به نمایش گذاشته است باید در مرحله نهایی چند برابر شود تا هم در دیدارهای خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: به موفقیت تیم ملی فوتبال در راه صعود به جام جهانی 2014 برزیل ایمان دارم و در پایان دیدارهای مرحله پایانی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا یکی از تیم‌هایی باشیم که می‌تواند به صورت مستقیم راهی جام جهانی شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی برزیل در قاره آسیا در گروه نخست مرحله نهایی با تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان هم‌گروه شده است و در نخستین بازی خود روز چهاردهم خرداد ماه در تاشکند ازبکستان به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور می‌رود.

این در حالی است که در گروه دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا نیز تیم‌های ملی فوتبال استرالیا، ژاپن، عمان، اردن و عراق حضور دارند که از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم جواز صعود به جام جهانی برزیل در سال 2014 را کسب می‌کنند و تیم‌های سوم هر گروه به صورت رفت و برگشت در مرحله پلی‌آف مسابقه می‌دهند تا از بین آنها یک تیم راهی دیدار با نماینده پنجم قاره آمریکای جنوبی شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول