اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 85 کیلوگرم

فرنگی کار قمی به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: فرنگی کار قمی برای حضور در دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان دعوت شد.

فرنگی کار قمی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های مهمی همچون پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشتی فرنگی آسیا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان و چندین رویداد مهم بین المللی پیش روی فرنگی کاران کشورمان است، کادر فنی تیم ملی رده سنی نوجوانان از امروز دور جدید برنامه‌ها و اردوی آماده سازی این تیم را به مدت 10 روز در تهران تشکیل می‌دهد.

بر همین اساس مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان که در رأس آنها خلیل رشید محمدزاده سرمربی نام آشنا و دلسوز این رده سنی حضور دارد، از فرنگی کاران 10 وزن برای حضور در اردوی جدید تیم ملی نوجوانان کشورمان در رشته فرنگی دعوت به عمل آورده است که در بین آنها نام کشتی گیر نوجوان قمی نیز به چشم می‌خورد.

این کشتی گیر علی فتاحی منش است که حضور موفق وی در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در سال جاری سبب شد تا از سوی مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای دعوت به اردوی آماده سازی این تیم فراخوانده شود.

فتاحی منش پیش از این نیز در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور داشت و توانست اعتماد کادر فنی تیم ملی به خود را بیش از پیش افزایش داده و در تیم ملی نوجوانان بتواند توانایی‌های خود را نیز نمایان سازد.

این کشتی‌گیر قمی در ادامه روند رو به رشد و موفقیت های کشتی قم در سال جاری در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور که به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان در شهر آبادان برگزار شد موفق شد مقام سوم را کسب کند.

برای حضور در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، 10 فرنگی کار قمی نیز در اوزان مختلف به آبادان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها در پایان پیکارهای 10 وزن کسب یک نشان برنز و مقام سوم بود که آن را فتاحی منش کسب کرد.

مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور یادواره شهدای آبادان در سالن ولیعصر این شهر به پایان رسید و نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در حالی مشخص شدند که علیرضا فتاحی منش موفق به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد.

در وزن 85 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، مهدی ابراهیم زاده از تیم کشتی فرنگی مازندران بالاتر از سایر رقبا قهرمان شد، افشین پناهی از تیم کشتی  فرنگی تهران در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه علی کنعانی از اردبیل به همراه علی فتاحی منش از تیم کشتی فرنگی اعزامی استان قم مشترکا سوم شدند.

با توجه به اینکه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نیز محسوب می‌شد، چهره‌های شاخص کشتی فرنگی کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند که 10 نفر آنها فرنگی‌کاران قم بودند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول