اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه همایش نکوداشت شخصیت مرحوم علامه حسن‌زاده آملی

مسابقه خوشنویسی «آیینه حسن» در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش خوشنویسی «آیینه حسن» گفت: به مناسبت همایش نکوداشت شخصیت علامه حسن‌زاده آملی 18 اسفند ماه سال جاری در اصفهان مسابقه خوشنویسی «آیینه حسن» نیز به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی برگزار می‌شود.

مسابقه خوشنویسی «آیینه حسن» در اصفهان برگزار می‌شود

احمد فروزبخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تجلیل از شخصیت علامه حسن زاده آملی به عنوان یکی از تلاشگران نمونه در عرصه علم، ادب، هنر و دین در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب افزود: برای شناساندن شخصیت علامه حسن‌زاده آملی در 18 اسفند ماه سال جاری همایش و نکوداشتی ساعت ۹ در تالار دبیرستان ادب برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش خوشنویسی «آیینه حسن» بیان داشت: یکی از برنامه‌های جنبی در این همایش مسابقه خوشنویسی از آثار علامه حسن‌زاده آملی در میان دانش آموزان استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از هنرهای علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی را هنرخوشنویسی است، تاکید کرد: دبیر خانه این همایش قصد دارد به منظور شناساندن بیشتر آثار این بزرگوار و استفاده از جمله‌های ایشان مسابقه و نمایشگاهی در کنار این همایش برگزار کند.

فروزبخش با اشاره به رشته‌های شرکت کننده در این مسابقه اضافه کرد: رشته‌های مسابقه خوشنویسی «آیینه حسن» شامل نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ است.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: آثار خوشنویسی باید از میان جمله‌های علامه حسن‌زاده از کتاب الهی‌نامه و یا از میان اشعار ایشان از کتاب شرح دفتر دل یا دیوان اشعار علامه باشد.

دبیر اجرایی همایش خوشنویسی «آیینه حسن» تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 13 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش به نشانی  اصفهان خیابان شهدای صفه درب ورودی دندانپزشکی دانشگاه اصفهان  دبیرستان شهید اژه‌ای یک دبیرخانه همایش «آیینه حسن» و یا از طریق پست الکترونیک  khat@nekoodasht.irارسال کنند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول