اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شلیک نیروهای امنیتی سعودی به 2 جوان عربستانی

خبرگزاری فارس: دو جوان عربستانی در منطقه الشرقیه پس از هدف گرفته شدن توسط نیروهای امنیتی سعودی و مجروح شدن توسط این نیروها بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

شلیک نیروهای امنیتی سعودی به 2 جوان عربستانی

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی التغییر، نیروهای امنیتی رژیم سعودی روز گذشته در منطقه شیعه‌نشین الشرقیه در شرق عربستان یک جوان عربستانی را هدف قرار دادند.

این نیروهای پس از شلیک مستقیم به سمت این جوان او را بازداشت کردند.

از سوی دیگر نیروهای ویژه ارتش رژیم سعودی نیز پس از شلیک به سمت یک جوان دیگر عربستانی در نزدیکی القطیف، او را بازداشت کردند.

شاهدان عینی تاکید می‌‌کنند، برخلاف ادعای وزارت داخلی سعودی که همواره ادعا می‌کند افراد ناشناس به سمت شهروندان تیراندازی کرده و آنها را هدف قرار می‌دهند، این نیروهای امنیتی و نیروهای ویژه ارتش رژیم سعودی هستند که شهروندان را هدف قرار می‌دهند.

شهرهای الربیعیه و القطیف در منطقه الشرقیه در شرق عربستان روز گذشته  شاهد تظاهرات مردمی بود. تظاهرات‌کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار اصلاحات و ایجاد تغییر و تحولات سیاسی ریشه‌دار در عربستان شدند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین حمله نیروهای امنیتی سعودی به مردم بی‌دفاع و غیرنظامی و سیاست‌های تبعیض‌آمیز رژیم سعودی علیه ساکنان منطقه الشرقیه را محکوم کرده و خواستار آزادی، عدالت و حکومت مدنی شدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول