اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین همایش استانی ریاضی در عسلویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش استانی ریاضی در عسلویه برگزار شد.

نخستین همایش استانی ریاضی در عسلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین برگزاری همایش بزرگ ریاضی در عسلویه اظهار داشت: پژوهش و تحقیق یک امر مهم در آموزش و پرورش است و به هر میزان به پژوهش اهمیت بیشتری بدهیم به موفقیت بیشتری می‌رسیم.

محمد عالی‌حسینی افزود: در استان بوشهر طی دو سال گذشته شاهد برگزاری همایش‌های پژوهشی و تحقیقاتی هستیم و رشد خوبی در این عرصه را شاهد هستیم.

وی با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران این طرح پژوهشی بیان کرد: برنامه‌های سند تحول بنیادین هم دقیقا" در همین راستاست زیرا در این سند از معلم و دانش‌آموز به عنوان پژوهنده یاد می‌شود.

استاد ریاضی دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز در زمینه پیشینه علم ریاضی و تاثیر آن در زندگی و نشاط انسان سخنانی را بیان کرد.

سرکار خانم مقرب افزود: باید بنیه علمی دانش‌آموزان را در دوران دبستان و راهنمایی تقویت کنیم و بویژه در علوم پایه باید تلاش بیشتر و دقیق‌تری انجام شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز با تجلیل از دست‌اندرکاران این همایش که برای نخستین بار در عسلویه برگزار شده خاطر نشان کرد: در منطقه عسلویه که به عنوان پایتخت اقتصادی کشور مطرح است؛ باید اینچنین همایش‌هایی برگزار شود تا دانش‌آموزان ضمن استفاده از تجربیات همدیگر با پیشرفت‌های بی‌نظیر صنعت گاز و پتروشیمی در این منطقه آشنا شوند.

اسماعیل احمدی ابراز امیدواری کرد این همایش قدم مثبتی در راستای استعدادیابی دانش‌آموزان منطقه و در نهایت پیشرفت استان زرخیز ایران اسلامی باشد.

در این همایش از بین 165 طرح استانی، در مرحله پایانی شش اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد که برگزیدگان، آثار و دستاورهای علمی خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول